Turite internetinį puslapį? 5 idėjos, kurios padės jį padaryti pranašesniu!

Kiekvienas asmuo savaip atsakytų – kas yra geras internetinis puslapis. Tačiau jeigu apklausa būtų plati – dažniausiai išgirstumėte tuos pačiu atsakymus. Ir tokiu atveju, kai klausinėjami naršytojai, ir tokiu atveju, kai bendraujama su internetinių puslapių kūrėjais. Jeigu ir Jums atrodo aišku koks internetinis puslapis yra patrauklesnis – kodėl juo tokiu nepadarote?

Pateiksime 5 idėjas, kaip suteikti svetainei daugiau patrauklumo, daugiau funkcionalumo, daugiau profesionalumo, kurio ir turėtų siekti kiekvienas.

  •       SEO, SEO, SEO...

Savo straipsniuose labai dažnai minime SEO. Kartais gali atrodyti, kad net per daug. Visgi – ne, kadangi norint būtų matomu ir tuo pačiu išgirstu – reikalinga puslapio optimizacija. Siekiantiems profesionalumo – geriausia yra samdytis specialistus. Tačiau tokiu atveju, jeigu Jums reikalingos minimalios pritaikomumo paslaugos Google paieškos sistemai –bent minimaliai pasikoreguoti puslapį galite ir pats. Plačiau apie tai skaitykite kituose mūsų įrašuose, kur aptarėme – kokie SEO žingsniai yra patys svarbiausi.

Svarbiausia atsiminkite, kad SEO optimizacija puikiai tinka ne tik naujiems puslapiams, tačiau ir seniai „paleistiems“. Tapti labiau matomu – niekada nėra per vėlu.

  •       Dalyvavimas Facebook

Nors paskutiniu metu vis dažniau kalbama apie socialinio tinklo Facebook naudą ir akcentuojama, kad jis nebe toks populiarus kaip kad buvo prieš penkerius metus, tačiau mes vistiek siūlytume susikurti Facebook verslo profilį, taip pat, prisijungti prie grupių, kuriose galite dalintis naudinga info, kuri susijusi su Jūsų prekėmis bei paslaugomis. Žinoma, pats taip pat galite kurti grupes. Tokiu atveju būsite administratorius, kuris gali koreguoti puslapyje pateikiamą turinį.

Užsakydami Facebook reklamą atsakingai rinkitės auditoriją, kuri turi matyti Jūsų įrašus.

  •       Interaktyvus turinys

Turinys vis dar yra karalius, tad tie, kurie nori džiaugtis lankytojais, kurie ne kartą apsilanko pas jus, tačiau ir vėl grįžta – turėtų kuo daugiau dėmesio skirti turiniui, kuris dažniausiai ir sukuria tą patrauklumą.

Koks tas turinys?

Jis gali būti labai įvairus ir dažniausiai turinio strategijos pasirinkimas varijuoja priklausomai nuo to – apie ką yra svetainė. Vienu atveju labiausia tinka straipsniai, tekstai, kurie turi sudominti. Kitu atveju dažniausiai pasiteisina vaizdinė medžiaga. Būtent video - patraukliausias formatas jaunam žmogui, kuo tuo tarpu vyresni nei 30 metų vis dar skaito straipsnius, o ne žiūri vaizdelius.

  •       D. U. K. skiltis

Nepriklausomai nuo to, kokia informacija yra Jūsų internetiniame puslapyje – D. U. K. skiltis labai pasiteisina, kadangi dažniausiai ji padeda potencialiems skaitytojams sutaupyti labai daug laiko ir tikslingai susirasti tą info, kuri jiems yra aktuali. Jeigu nenorite, kad puslapyje būtų dažniausiai užduodamų klausimų skiltis – tokiu atveju siūlome integruoti pokalbių langus. Visgi, tai kur kas brangesnė alternatyva. Ir todėl, kad integracija kainuoja daugiau, ir todėl, kad bus reikalingas specialistas, kuris nuolatos turės atsakyti į klientams kylančius klausimus.

  •       Forumo skiltis

Nors lietuviškuose internetiniuose puslapiuose nėra populiaru integruoti forumo skilčių, kur tam tikros specifinės temos interesantai galėtų diskutuoti, tačiau užsienio svetainėse – tai gana populiaru. Štai todėl siūlome Jums išbandyti tai, kad mūsų šalyje ir mūsų kalba dar nėra labai įprasta. Gali atrodyti kiek rizikinga, kadangi forumas gal ir visiškai nepasiteisins, tačiau juk geriau bandyti nei nebandyti, tiesa?