Skaitmeninė reklama mažoms įmonėms – pranašumai, kuriuos turite įvertinti

Ar mažas verslas gali būti našus? Ar jis gali turėti daugiau klientų nei didelis verslas? Gali. Tik svarbu siekti tikslų ir geriausia tai daryti naudojant skaitmeninės reklamos galimybes, kurios ypač pasitarnauja jauniems ir mažiems verslams, kurių finansai yra riboti.

Papildomai galima pasidžiaugti pirkimo internetu galimybėmis. Manoma, kad iki 2021-ųjų bent jau 2 milijardai žmonių visame pasaulyje pirks internetu. Tiksliau – tik internetu, kadangi įžvelgs virtualaus pasaulio privalumus lyginant su fizinėmis prekybos vietomis.

Elektroninio pašto kampanijos

Nors po Bendrojo duomenų apsaugos reglamento mažos įmonės vis rečiau imasi naujienlaiškių siuntimo, tačiau tai dar vis populiarus būdas būti žinomu, matomu ir tuo pačiu girdimu. Apskritai elektroninio pašto marketingas šiuo metu yra kas plačiau išpuoselėta sfera nei buvo prieš kelerius metus, juolab, atsiranda vis daugiau naujų galimybių, įrankių, kurie veikia automatizuotai ir pasiekia tik tuos vartotojus, kuriems tikrai aktualūs Jūsų pasiūlymai.

Ar verta elektroninio pašto kampanijas naudoti tiems, kurie neturi savo internetinio puslapio? Žinoma. Juk puiki prekių bei paslaugų pozicionavimo platforma gali būti Facebook socialinis tinklas. Vis labiau populiarėja ir Instagram, kuris taip pat atlieka ir elektroninės prekybos vietos funkciją.

Siųsdami laiškus nepamirškite klientams pasiūlyti tai, kas jiems tikrai yra įdomu. Vien tik akcijų siuntimas nesulauks daug dėmesio. Žinoma, nebent galite pasiūlyti ypač dideles nuolaidas.

PPC

PPC arba Pay per Click yra geras būdas įtraukti daugiau naršytojų į savo internetinę svetainę. Tačiau tik tokiu atveju, jeigu jis bus naudinga, jeigu ji gebės išlaikyti skaitytojus – mokėjimas už paspaudimą bus vertingas. Taigi, pirmiausia turi būti sukuriamas geras turinys, o tik paskui reikia ieškoti priemonių, įrankių, kurie padėtų pritraukti naršytojus bent jau pirmą kartą mokamai peržiūrėti Jūsų kuriamą turinį.

Suprantama, kad dažniausiai naudojami raktiniai žodžiai yra brangiausiai vertinami. Tačiau jeigu pasirinksite sinonimą, kuris kainuoja pigiau, tikėtina, kad nepasieksite tokios geros naudos. Akivaizdu, kad svarbus visapusiškas kuriamos strategijos įvertinimas. Tik tokiu atveju rezultatas bus toks, kokio tikitės.

Turinio rinkodara

Ne kartą mes savo blog‘e minėjome turinio rinkodarą ir jos svarbą. Tai yra reikšminga tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms. Tačiau jeigu didelės turi finansų paprasčiau įtraukti skaitytojus, žiūrėtojus, tai mažoms tenka skirti dar daugiau laiko turinio kūrimui. Žinoma, dažniausiai ilgainiui auditoriją pavyksta užauginti. Tačiau tai padarysite tik sukūrę tai, kas domina žmones.

Turinio rinkodara gali būti labai įvairi. Anksčiau karaliavusius tekstus šiuo metu vis dažniau keičia vizualika. Ne tik paveiksliukai, tačiau taip pat ir video įrašai. Vis labiau plinta podcastai ir kitokių formų turinys, kuris suteikia galimybę klausytojams, žiūrėtojams, skaitytojams paprasčiau gauti ir įsisavinti pateiktą turinį. Domėkitės tendencijomis, kadangi jos kinta. Galiausiai, kuo geriau žinokite savo tikslinę auditoriją, kadangi jos apibrėžimas dažniausiai padeda rasti ir tinkamiausią turinio kūrimo strategiją. Tokia, kuri labiausiai tinka Jūsų klientams.

Socialinės žiniasklaidos tinklai

Kas yra socialinė žiniasklaida? Tai labai platus klausimas, kadangi atsiranda vis daugiau priemonių, kurios siūlo būti labiau matomais. Bet kuriuo atveju geriausia yra pasirinkti tas, kurios jums labiausiai tinka ir į jas investuoti daugiau nei pasinaudoti visomis, kurios neturi tokios geros prieigos prie vartotojų ir tuo pačiu nepadeda pasiekti savo tikslinio kliento.

Reklamuokite savo prekes ne tik savo įmonės Facebook paskyroje, tačiau taip pat ir žiniasklaidos portaluose, bendradarbiaukite su įmonėmis, kurių suteikiamos paslaugos dera su Jūsų, galiausiai, nepamirškite ir tokių tradicinių reklamos būdų kaip kad TV arba spauda.

Kur link mes judame? Visa tai veda link suvokimo, kad svarbiausia yra pažinti savo klientą. Tokiu atveju galėsite jam pasiūlyti tai, ko jis nori.