Ką sako prekinis vardas apie Jūsų paslaugas? Jos yra pigios? Galbūt elegantiškos? O gal prabangios? Labai funkcionalios? Prekinis vardas – Jūsų verslo veidas, tad tinkamas savęs reprezentavimas yra būtinas. Tai ne tik padeda jums tinkamai prisistatyti, tačiau taip pat ir išsiskirti iš visų kitų.
Nors tas pats gamintojas gali siūlyti savo produkciją kelioms įmonėms ta pačia kaina, tačiau verslininkai pakeičia kainas, kurios gali labai skirtis. Vienas prekinis vardas daugiau investavęs į reklamą bei jos strategiją ir yra labiau perkamas, kai tuo tarpu kitas ne toks patrauklus.
Tai Jūsų verslo identifikavimas, kuris padeda klientams paprasčiau suprasti - kokių paslaugų reikia iš Jūsų tikėtis.
Tai padės Jums:
Jūsų dėmesiui atskleisime 5 niuansus, kurie padės sėkmingai vystyti Jūsų prekinį ženklą.
Dažniausiai siekiant parduoti tam tikrą prekę daugiausia dėmesio į ją ir yra orientuojamasi. Vietoj žinios skleidimo: kodėl ta prekė yra gera ir kodėl ją verta pirkti – reklamuokite savo prekinį vardą ir tuo pačiu investuokite pinigus į prekinio vardo reklamą, o ne konkretaus produkto. Kai būsite atpažįstamas ir pripažįstamas kaip geras pasirinkimas – žmonės pirks iš Jūsų prekes ir be atitinkamos jų reklamos.
Daugelis verslininkų siekia labai greito rezultato, tačiau nepagalvoja, kad jis dažniausiai būna trumpalaikis. Palyginti galite su svorio metimu. Galima mesti labai greitai dietomis arba galima subalansuoti savo mitybą ir matyti kur kas rečiau krentančius kilogramus. Pirmuoju atveju dažniausiai kilogramai grįžta, o antruoju atveju – pavyks išlaikyti lėtai pasiektą rezultatą. Taigi, lygiai taip pat ir versle siūlome kurti sistemingą strategiją ir jos laikytis. Susigalvokite kryptį ir tikslingai ja sekite.
Labai svarbu darbą pradėti nuo tikslo įsivardinimo. Daugelis verslų patys jo nežino, tad kaip jį gali suprasti klientai, kurie dar turi svarstyti, ar verta iš Jūsų pirkti. Sakoma, kad neverta mesti kelio dėl takelio. Būtent tuo sekti ir siūlome. Pirmiausia – tikslas, antra – priemonės, trečia – rezultatas.
Šiais laikais, kai žmonės gali įsigyti bet kur ir bet ką, labai svarbu juos patraukti į savo pusę pašaliniais niuansais, kurie nėra konkretizuoti į verslo puoselėjimą. Puikus pasirinkimas yra socialinės akcijos. Ypač socialiai atsakingas įmones mėgsta jauni žmonės. Platinkite žinią apie savo darbus socialiuose tinkluose ir tegul visi žino, kad Jūsų verslo tikslas ne tik pagerinti pardavimus, tačiau ir padėti tam tikrai socialinei grupei jaustis geriau. Žinoma, ir šiuo atveju labai svarbu tikslinga strategija ir aktyvus jo sekimas.
Sėkminga pradžia – pusė darbo. Svarbiausia išsikelti tikslą, žingsnis po žingsnio jo laikytis ir produktyviai panaudoti gautą pelną.