Patrauklus prekių bei paslaugų aprašymas. Koks jis ir kaip susikurti pačiam?

Prekių bei paslaugų aprašymai gali Jums padėti parduoti. Tiesa, juos ne taip paprasta parašyti kaip gali atrodyti. Geriausia, žinoma, samdyti specialistą, kuris užtikrins efektyvų rezultatą, tačiau jeigu taupote – galite bandyti rašyti ir pats.

Kaip?

Šis straipsnis – trumpas gidas Jums.

Pateiksime esminius žingsnius, kuriuos reikia atlikti, kad sukurtas prekės arba paslaugos aprašymas būtų ne tik parduodantis, tačiau ir meniškai patrauklus.

Tinkamas savo kliento pažinimas.

Pradėsime nuo to, kad labai svarbu pažinti savo klientą. Tik tokiu atveju bus galima sukurti patrauklų aprašymą, kuris parduotų. Arba tiksliau tokį, kuris įtiktų tam pirkėjui. Tikslinės auditorijos žinojimas versle apskritai yra būtinybė ir kvaila būtų rengti bet kokias reklamines kampanijas tiksliai nežinant – kam jos yra skirtos. Pažinus – kur kas paprasčiau jį pasiekti, o net ir tinkamai pasirinkta kalba aprašymuose – būtina.

Privalumų pabrėžimas.

Žinoma, aprašymo esmė yra parodyti pirkėjui, kad tam tikra prekė arba paslauga yra labai gera ir ją įsigijęs žmogus gali net pakeisti savo gyvenimą. Reklamos gali būti įvairios. Jos ne  visada tik pateikiančios privalumus, jos gali ir mokyti, suteikti naudingos informacijos, gali supažindinti žmogų su inovacijomis. Tačiau aprašymuose reikalingas tik naudos ryškinimas, kadangi visa kita informacija bus perteklinė. 

Parodykite, kad Jūsų prekė arba paslauga yra ne tik gera, tačiau galbūt net ir pati geriausia. Kaip? Įvardinkite privalumus. Tai gali atrodyti gana šabloniška, tačiau tikrai – naudinga ir efektyvu.

Paprastas tekstas.

Moksliniuose straipsniuose dažnai vartojama sudėtinga leksika, kuri „įkandama“ ne kiekvienam. Tai daroma ir dėl teksto informatyvumo ir galbūt, tam tikra prasme, dėl patrauklesnio savęs pateikimo (bandymo atrodyti protingesniu). Tačiau aprašymuose tokia leksika tikrai nepasiteisina, kadangi bandymai būti geresniu nei kiti (ypač geresniu nei klientai) – visada žalingi. Štai todėl tekstai turi būti parašomi lengva kalba, juos turi būti paprasta skaityti.

Tinkamas teksto ilgis.

Žinoma, taip pat reikia atsakingai įvertinti ir reikalingą teksto ilgį. Rasite pavyzdžius, kur prekių aprašymai yra labai ilgi, tačiau dažniausiai tai yra susiję su SEO. Peržvelgus galite pamatyti, kad raktinių žodžių labai daug, tačiau pats tekstas nėra naudingas ar juolab patrauklus. Taigi, geriau yra trumpesni, tačiau aiškesni, konkretūs.

Kokia yra gaminio istorija?

Gaminio istorijos pasakojimas dažniausiai siejamas su vienetinės gamybos dirbiniais. Tačiau reikia nepamiršti, kad kiekvienas daiktas yra unikalus. Net ir tie, kurie gaminami fabrikuose. Štai todėl siūlome aprašymuose minėti atsiradimo istoriją, filosofiją ir kitą panašią informaciją, kuri gali padėti suprasti – kuo tas gaminys yra ypatingas ir kodėl jis vertas pirkimo.

Aprašymai draugiški SEO.

Kaip jau minėjome – dažnai aprašymai yra kuriami SEO tikslais. Tokiu atveju jie gali būti ne tokie patrauklūs ir tuo pačiu ne tokie informatyvūs. SEO – geras, reikalingas daiktas, tačiau siūlome nepamiršti, kad suderinti SEO taisykles bei teksto patrauklumą taip pat yra įmanoma. Tik reikia gal kiek daugiau pastangų. Galiausiai – venkite perteklinio raktinių žodžių naudojimo, kadangi jie dažniausiai ir nereikalingai apkrauna tekstus.