Niuansai, kurie garantuos, kad pasieksite maksimalią Facebook reklamos naudą

Facebook vis daugiau dėmesio skiria reklamų galimybėms, todėl natūralus postų reach‘as tampa vis mažesnis. Tam tikra prasme tai nėra blogai, kadangi reklama visada kainuoja, o Facebook platforma, bent jau Lietuvoje, vis dar viena geriausių reklamos galimybių.

Tiesa, tinkamai užsakyti reklamas, kad kiekvienas investuotas centas atneštų naudą – nėra paprasta. Aptarsime svarbiausius niuansus, kuriuos reikia žinoti siekiant maksimaliai išnaudoti biudžetą.

Kas yra Jūsų sekėjai?

Bandydami apibrėžti reklamos auditoriją turite vertinti ne tik lytį bei miestą, tačiau daugiau dėmesio skirti sekėjams, kurie: gali paprasčiausiai kartais akimis permesti Jūsų pasiūlymus arba gali būti ištikimi, lojalūs klientai, kurie aktyviai domisi Jūsų veikla arba Jūsų sfera ir konkrečiai jiems rodomas skelbimas bus naudingiausias. Tokie žmonės dažniausiai aktyvūs, noriai bendrauja, tad pavyks palaikyti komunikaciją.

Žinoma, taip pat naudinga tiksliau apsibrėžti lytį, amžių ir net pomėgius, kadangi pagal juos pavyks tikslingiau pasiekti tuos, kuriems gali būti įdomi Jūsų veikla.

Bandymai

Dalinis testavimas yra bene geriausias būdas išbandyti, ar Jūsų apsibrėžta auditorija yra tinkama. Tai labai rekomenduojamas bandymas, kadangi investuojant dideles sumas į reklamą tikrai nesinori veltui švaistyti pinigų. Štai pabandžius ir įvertinus, pagal rezultatus reklamos kampaniją sutvarkius – pavyks pasiekti kur kas daugiau.

Užsakykite reklamas tada, kai turite tikslius duomenis, o ne idėjas arba iliuzijas, kurios gali nepasiteisinti. Facebook reklama – skaičiai ir kiekvienas turi skaičiuoti savus.

Nukreipimas į Jūsų internetinį puslapį

Nors daugelis reklamose naudoja vaizdus ir stengiasi atsiriboti nuo ilgo teksto, tačiau visada naudinga nurodyti Jūsų internetinį puslapį , kuriame bus pateiktas pagrindinis turinys. Pavyzdžiui, paviešinote straipsnį ir visą jį galima pamatyti būtent Jūsų internetiniame puslapyje. Tinkamai pasirinkta auditorija susidomės Jūsų turiniu, lankysis puslapyje, gerins SEO pozicijas, galiausiai, tikėtina, susidomės Jūsų paslauga arba siūlomomis prekėmis.

Kokybė ar kiekybė?

Kol vieni boostina mažiau postų, tačiau investuodami didesnes pinigų sumas, tuo tarpu kiti viešina daug skirtingų reklamų, tačiau pozicijos nėra labai konkrečiai apsibrėžtos, galiausiai, kelia labai daug klausimų dėl tinkamo auditorijos pasirinkimo. Reikia suprasti, kad kiekvienai reklamai gali reikėti vis kitos auditorijos. Juolab, jau geriau vienas konkretesnis pasirinkimas nei daugelis smulkių. Galiausiai, reikia labai atidžiai apsibrėžti, kurie postai gali būti boostinami, kadangi tai turės naudos, o kurie tegul lieka tik vietiniai peržiūrai.

Žinoma, puslapio reklamavimas visada atrodo naudingesnis, tačiau ir šiuo atveju nepamirškite, kad pirmiausia reikia sukurti kokybišką puslapio turinį, o tik paskui jį viešinti. Viskas – mažais žingsneliai link tikslo.

Verslo facebook platformoje išnaudojimas

Kaip jau minėjome – prieš užsakant reklamas pirmiausia reikia sutvarkyti savo facebook platformą. Siūlome apgalvoti: kokią strategiją kursite; kaip dažnai skelbsite facebook pranešimus; kaip bendrausite su klientais; kokias vizualizacijas naudosite. Sau atsakius į šiuos klausimus pavyks kur kas paprasčiau peržiūrėti savo verslo puslapį.

Žinoma, taip pat labai svarbu palaikyti balansą tarp informacijos bei reklamos, kadangi per didelis reklamos kiekis visada atgraso nuo noro sekti puslapį. Nepamirškite, kad turite sekėjams duoti daugiau informacijos, daugiau žinių apie jus pačius bei Jūsų siūlomas prekes ir paslaugas. Tokiu atveju didesnė tikimybė sulaukti daugiau sekėjų, o vėliau ir klientų.

Žinoma, labai svarbu palaikyti dialogą su savo fanais. Tai reiškia, kad reikia atsakyti ne tik į žinutes, tačiau ir į komentarus. Žinoma, ne tik į draugiškus teiginius, tačiau ir ne tokius palankius Jums. Kritika naudinga visiems verslams. Daugiau dėmesio reikia skirti ir vizualizacijomis, kadangi ilgi tekstai, kad ir kokie jie įdomūs, nebėra skaitomi. Štai paveiksliukai ir video – XXI amžiaus pasirinkimas. Vartotojai paprasčiausiai nebeturi laiko smulkmenoms. Pateiksime esmę.

Nors nėra vieningos nuomonės, ar grotžymės Facebook naudingos, tačiau jeigu turite instagram paskyrą – jas naudodami pasieksite didesnę auditoriją. Lygiai taip pat nepamirškite klientus džiuginti mažomis dovanėlėmis, kurios stiprina draugystę ir paskatina plačiau pasidomėti Jūsų siūlomomis paslaugomis bei prekėmis.

Smulkmenų daug, tačiau atlikus visus žingsnius ir tikslingai einant iki reklamos vėliau pajusite naudą, kuri atsipirks. Svarbu rasti tokią auditoriją ir tokį turinio pateikimą, kuris padėtų kiekvieną investuotą centą sugrąžinti atgal ir net padvigubinti.