Naršytojų pritraukimas į svetainę: strategijos, kurios padės pasiekti tikslą

Pradėti elektroninę prekybą šiais laikais paprasta kaip niekada. Nereikia net pirkti parduotuvės, samdyti specialistų, kadangi galima prekybos vietos nuoma. Tiesa, pritraukti klientus pirkti Jūsų prekes arba paslaugas yra sudėtingiau ir šis straipsnis būtent ir yra apie tai.

Egzistuoja labai daug skirtingų verslo populiarinimo bei reputacijos gerinimo strategijų. Vienos padeda pasiekti našesnių rezultatų, tuo tarpu kitos ne tokios sėkmingos. Kartais reikia išbandyti bent kelis skirtingus variantus, kol rasite sau labiausiai tinkamą.

Jūsų dėmesiui – keli patarimai, kurie padės pritraukti naujus lankytojus į Jūsų el. parduotuvę arba internetinę svetainę.

Tikslo žinojimas

Turint prekių bei paslaugų katalogą, atrodo, aišku, koks yra tikslas. Pritraukti daugiau klientų ir tuo pačiu paskatintini juos pirkti. Tiesa, tikslus reikia apsibrėžti kur kas detaliau. Tik tokiu atveju pavyks sistemingai jais sekti ir tuo pačiu pasiekti geriausią rezultatą. Puikus pasirinkimas – SMART apibrėžimą atitikantys tikslai.

SMART tai:

  1. S – SPECIFIC. Nusistatykite labai konkretų tikslą, kuris neturėtų jokių pašalinių interpretacijos galimybių.
  2. M – MEASURABLE. Kiekvienas išsikeltas tikslas turi būti pamatuojamas, kadangi nepamačius rezultatų, kurių apčiuopti nepavyks, dažniausiai per anksti nutraukiama pasirinkta strategija.
  3. A – ACHIEVABLE. Žinoma, pasirinktas tikslas turi būti pasiekiamas, jo įgyvendinimo galimybės turi būti realios.
  4. R – RELEVANT. Svarbūs ne tik apčiuopiami tikslai, tačiau ir konkretūs rezultatai. Apsibrėžkite juos.
  5. T – TIME-BOUND. Galiausiai, tikslo siekimas bus konkretesnis tokiu atveju, jeigu tiksliai nusistatysite laiko tarpą kada strategija bus pradedama ir tuo pačiu datą iki kurios ji turi būti pabaigiama.

Kuo Jūsų pasirinkta strategija bus detalesnė – tuo konkretesnių priemonių reikia tikslams siekti. Tik atsakius sau į šiuos tikslus – galėsite juos tinkamai pateikti auditorijai.

Tikslinės auditorijos apsibrėžimas

Jeigu norite, kad naršytojai apsilankytų Jūsų puslapyje – tokiu atveju turite juos pakviesti. Kad juos pasiektumėte reikia tiksliai žinoti – kas yra Jūsų tikslinė auditorija. Juk jai skiriantis tuo pačiu skiriasi ir priemonės, kurios yra naudojamos potencialių klientų pritraukimui. Pavyzdžiui, jauni žmonės labai dažnai į prekybos vietas įtraukiami per instagram socialinį tinklą, tuo tarpu vyresnio amžiaus vis dar naudojasi facebook, tad nusistačius tam tikrus demografinius rodiklius juos pasiekti verta būtent per tam tikrą informaciją. Taip pat vyresnio amžiaus asmenys linkę skaityti tekstus, tuo tarpu jauni dažniausiai nori vaizdinės informacijos.

Kas yra Jūsų tikslinė auditorija?

  • Kur ji gyvena?
  • Koks amžius vyrauja?
  • Kokie pomėgiai?
  • Kokios lyties asmenys?
  • Kokiais pirkimo įpročiais jie pasižymi?
  • Ir kiti panašūs klausimai, kuriuos atsakius pavyks kur kas paprasčiau apsibrėžti savo tikslinę auditoriją.

Tinkamas turinio plėtojimas

Kaip jau minėjome, vienai tikslinei auditorijai patinka vienokio pobūdžio turinys, kai tuo tarpu kitokio pobūdžio – kitoks. Tačiau aišku vieną – turinys yra reikalingas ir jo turi būti daug. Taigi, jeigu turite elektroninę prekybos vietą – tokiu atveju labai paranku rašyti blogą, kuriama dalinamasi įvairiais patarimais. Jeigu turite internetinę svetainę – joje galima talpinti video blogus arba podcastus. Skirtinga svetainė reikalauja ir skirtingo turinio, kadangi joje dominuoja skirtingi žmonės. Svarbu prisitaikyti prie jų. Tačiau turinys turi būti kuriamas ir reguliariai atnaujinamas. Per jį potencialūs klientai gali pasiekti Jūsų svetainę ir visai netyčia įsigyti tai, ko net neplanavo.

Skelbimo suformavimas

Žinoma, pasiekti savo klientus galima per reklamas. Tačiau kokios jos turi būti, kur talpinamos ir kaip pasiekti savo klientą? Išties, šiuo metu pasirinkimas labai platus. Nuo įvairiausių reklamų facebook’e iki influencerių. Nėra vieno teisingo atsakymo, kadangi ir galimybių labai daug. Nepamirškite, kad svarbi ne tik reklama, tačiau net ir jos dažnumas. Nors daugelis linkęs sakyti, kad nėra blogos reklamos, tačiau jeigu ji jau erzina žmones – tai nėra gerai. Pavyzdžiui, per dažnas naujienlaiškių siuntimas gali privesti žmogų iki to, kad jis paprasčiausiai atsisakys prenumeratos. Verslininkui tai labai didelis minusas, tad apgalvokite visus niuansus.