Kokias nuotraukas naudoti verslo socialinėse paskyrose?

Turite Facebook arba Instagram socialinę paskyrą, kuri orientuota į Jūsų verslo populiarinimą? Tokiu atveju labai svarbu naudoti kuo daugiau vizualinės reklamos, kadangi šiais laikais būtent ji laikoma patraukliausia skaitmeninės rinkodaros forma. Žmonės tingi skaityti ilgus tekstus, tačiau jie mėgsta gražias nuotraukas.

Tačiau ar visos nuotraukos yra tinkamos?

Jūsų dėmesiui – keli patarimai, kurie padės jaustis ramiu dėl naudojamų vizualizacijų.           

  • Aukštos rezoliucijos fotografijos

Pirmiausia labai svarbu bandyti išlaikyti kuo aukštesnę nuotraukų raišką. Tokiu atveju ne tik sudominsite klientus, tačiau ir palaikysite savo lygį. Fotografijos turi būti ryškios, negali būti susiliejusios arba išplaukusios, jos negali būti nei pr šviesios, nei per tamsios. Tai labai aktualu tokiu atveju, kai bandoma mažą foto išdidinti kelis kartus. Tuomet net ir geriausios kokybės foto tampa blogesnės kokybės. Pasistenkite to išvengti.

  • Orientuota nuotrauka

Labai svarbu rinktis tokias nuotraukas, kurios nebūtų per daug apkrautos. Žinoma, kai kuriais atvejais tai labai pasiteisina, kadangi tikslas gali būti sutelkti kuo daugiau skirtingų objektų į vieną. Kitu atveju, kai norite reklamuoti tam tikrus objektus, siūlome demonstruoti nuotraukas, kuriose yra konkretūs objektai. Tokiu atveju pavyks sutelkti  dėmesį į tą tašką, kurį norite. Suprantama, kad tokiu atveju tokias nuotraukas pamatyti kur kas daugiau žmonių.

  • Nuotraukų emocija

Dažniausiai daugiausia dėmesio sulaukia tos nuotraukos, kurios skleidžia gerą emociją. Ne veltui juokaujama, kad pačios gražiausios nuotraukos yra toks, kurios kvepia jaukumu ir šiluma. Dažniausiai negatyviai vertinamos brutalios nuotraukos. Žinoma, kai kurios reklamos siekia šokiruoti, tačiau dažniausiai jos sulaukia ne tokio rezultato kokio tikimasi. Nors yra sakoma, kad bet kokia reklama yra reklama, tačiau šiuo atveju siūlytume bandyti net ir į tragiškas situacijas pasižiūrėti kur kas linksmesniu kampu ir tam naudoti pozityvesnes nuotraukas.

  • Spalvų dinamika

Taip pat labai siūlome rinktis kuo ryškesnio kontrasto spalvas, kurios traukia dėmesį bei puikiai atrodo. Kadangi blankios nuotraukos retai pastebimos – siūlome rinktis ryškias, juk jūsų tikslas yra patraukti dėmesį į save. Žinoma, spalvinė gama taip pat gali labai daug pasakyti apie nuotraukas. Juk ryškios spalvos dažniausiai kuria pozityvumą, kai tuo tarpu tamsios – niūrumą.

  • Bandykite kuo daugiau skirtingų variantų

Galiausiai, labai svarbu išbandyti kuo daugiau skirtingų variantų, kadangi tik taip pasieksite savo auditoriją ir supraskite, kokio ji nori. Tačiau tuo pačiu siūlome nepamiršti, kad eksperimentuodami galite prarasti klientus, tad bandymai ieškoti savo auditorijos ir plėsti jos neturėtumėte būti atsisiejami nuo galimybės išsaugoti tuos, kurie jau yra Jūsų rate.