Kaip parduoti prekę arba produktą: 12 efektyvių patarimų

Jeigu Moodle platformoje siūlote kursus – tokiu atveju reikia ieškoti klientų, kurie galimai jais domėtųsi. Suprantama, kad šiuo metu kursų pasiūla labai plati bei įvairi, tad sudominti savais gali būti gana sudėtinga. Tačiau įmanoma.

Jūsų dėmesiui pateiksime 12 patarimų, kurie padės paprasčiau ir greičiau parduoti prekę bei produktą, taip pat, pasiekti tikslinį klientą, kuris ne tik pasinaudos Jūsų paslaugomis, tačiau taip pat ir skleis gerą žinią apie Jūsų paslaugas, gerins reputaciją.

  • Pažinkite savo auditoriją

Suprantama, kad vienas svarbiausių žingsnių parduodant yra žinoti – kam aktualūs Jūsų pardavimai. Tokiu atveju suprasite – kokias reklamos strategijas naudoti, kad klientai būtų pasiekiami. Geriausias ir paprasčiausias būdas susipažinti su savo auditorija – atlikti rinkos analizę. Gaunami rezultatai gana konkretūs ir padedantys padaryti gana aiškias išvadas.

  • Nišinė paslauga arba prekė

Kiekvieno verslo pradžia yra neatsiejama nuo iššūkių ir tuo pačiu bandymų pranokti konkurentus, pasiūlyti klientams  tai, ko reikia, kad jų poreikiai būtų ne tik patenkinami, tačiau ir pranokstami. Geriausias būdas plėsti savo veiklą – pirmuosius žingsnius žengti nišinėje sferoje. Tokiu atveju susikūrus savo auditoriją ir stabiliai atsistojus ant kojų – veiklą galima plėsti.

  • Palaikykite santykius su klientais

Suprantama, kad vienas geriausių būdų išlaikyti klientus – palaikyti su jais artimus santykius. Pasistenkite jiems atsakyti į visus iškilusius klausimus, suteikite pagalbą tada, kai jos reikia, dovanokite mažas dovanėles, kadangi dovanos – stiprina draugystę. Visos šios smulkmenos gali padėti rasti bendrą kalbą su savo klientais.

  • Suasmeninta patirtis

Kadangi šiais laikais viešojoje erdvėje reklamos apstu – daugeliui sunku suvokti, kuri yra reali, kuri neatitinka savo žodžių, galiausiai, ar tikrai verta ja tikėti. Jeigu norisi sustiprinti ryšį su klientu ir parodyti jam, kad Jūsų prekės arba paslaugos tikrai geros – tokiu atveju siūlome dalintis klientų, kurie jau naudojosi Jūsų patirtimi, komentarais. Tokiu atveju naršytojai gaus rekomendacijas iš pirmų lupų, o tokios reklamos sukuria kur kas didesnį patikėjimo lygį.

  • Dovanėlės

Dar kartą pakartosime, kad mažos dovanos gali sustiprinti draugystę, tad siūlome padovanoti savo esamiems, o gal būsimiems klientams smulkmenas, kurios padės dar labiau Jumis pasitikėti. Žinoma, per daug dovanų irgi nėra gerai, kadangi klientai gali įprasti gauti iš Jūsų ką nors nemokamai, tačiau saikingas palepinimas – naudingas.

  • Straipsnių rašymas

Geras turinys – karalius, o be gero turinio niekaip nepavyks prisivilioti klientų. Siūlome savo prekybos platformoje arba paprasčiausiai internetiniame puslapyje  rašyti blogą, kuris pritrauktų naršytojus skaityti Jūsų mintis. Galbūt jomis susižavėję jie taip pat nuspręs pasinaudoti ir Jūsų paslaugomis. Taip pat rekomenduojame talpinti straipsnius su atgalinėmis nuorodomis kituose portaluose. Raskite partnerius, kurie norėtų su Jumis dalintis straipsnių talpinimo paslauga.

  • Turinio tipas

Kai jau žinote kas yra Jūsų tikslinė auditoriją  – galima kur kas paprasčiau rasti ir pačius tinkamiausius turinio kūrimo būdus. Pavyzdžiui, jauni žmonės šiais laikais dažniausiai prioritetą teikia video arba audio formatams. Paprasčiausiai, tai puikus būdas per trumpą laiko tarpą pamatyti labai daug informacijos. Tuo tarpu vyresnio amžiaus žmonės vis dar labai mielai skaito straipsnius, net ir gana ilgus tekstus, kurie padeda jiems susipažinti su konkrečia informacija.

  • Youtube kanalo kūrimas

Šiais laikais pats greičiausias būdas gauti daugiausia informacijos – video formatas. Nieko keisto, kad dažnas išdrįsta kurti video, kurie turi ne reklamos, tačiau ir informacijos pateikimo potekstę. Vien tai, kad kanalas yra tam tikro verslo – jau yra puiki reklama. Taigi, video turi skleisti tam tikrą informaciją, kuri yra naudinga ir kuri gali padėti žmonėms sužinoti ką nors naujo.

  • Produktų arba paslaugų apžvalgos

Labai gerai, kai verslas yra siauroje nišoje. Tokiu atveju jis gali būti tam tikros sferos ekspertas ir kiekvienas jo pateiktas žodis yra priimamas kaip svarbi informacija. Taigi, puikus būdas sudominti kitus savo blogo įrašais arba video – daryti apžvalgas, kuriose analizuodami tam tikri X dalykai. Tai gali būti konkrečios serijos paslaugos arba tam tikrų kursų aptarimai. Svarbiausia – sudominti klientus.

  • Partnerių programa

Vienas paprasčiausių būdų reklamuoti savo verslą – sukurti partnerių programą, kuri skirta Jūsų verslo žinomumo didinimui ir tuo pačiu tam tikrų žmonių papildomoms uždarbio galimybėms. Apie Affliate programas, tikime, tikrai teko girdėti ne kartą, kadangi šiuo metu vis daugiau verslų siūlo tokią galimybę. Svarbiausia, kad rastumėte Jums tinkamą sferą, kadangi jeigu reklamuosite bet ką – nepavyks pasiekti žmonių, kurie pirktų prekes.

  • Būkite aktyvus ir atpažįstamas žmogus

Ši taisyklė galioja ir tokiu atveju, kai verslininkas visur veikia savo vardu ir per vardą siekia reklamuoti savo verslą, tiek tokiu atveju, kai įvairiose diskusijose virtualioje erdvėje yra dalyvaujama verslo vardu. Bet kuriuo atveju, kuo Jūsų daugiau – tuo greičiau atpažįstamas būsite. Tiesa, labai svarbu ir kokybė, kadangi bet kokie komentarai neatneš naudos. Naudą pavyks pasiekti tik tokiu atveju, jeigu tie komentarai bus naudingi.

  • Lojalių klientų programa

Nepriklausomai nuo to, kokias paslaugas arba prekes siūlote – lojalumo programa visada yra labai geras pasirinkimas. Padovanokite nuolaidas arba mažas smulkmenas, kurios sustiprins „draugystę“ ir paskatins likti Jūsų klientu.