Įtraukiantys Google ads skelbimai: 8 patarimai

Planuojantiems reklamos strategiją – visada verta tartis su specialistais, kurie dirba šioje sferoje, tad puikiai žino ne tik priemones, kurios gali padėti pasiekti tikslus, tačiau taip pat ir nuolatos domisi naujovėmis, kurios reikalauja laiko. Visgi, nusprendus, kad Google ads nėra labai sudėtingas „mechanizmas“ – pateiksime 8 patarimus, kurie padės sukurti dėmesį patraukiančią reklamą.

  •     Akcentuokite savo unikalumą

Labai svarbu būti kitokiu nei visi, kadangi tai gali padėti Jūsų vardą padaryti kur kas labiau įsimintinu. Tiesa, reikia ne tik pačiam žinoti apie savo unikalumą, tačiau taip pat ir garsiai apie tai sakyti kitiems. Puiki galimybė – per reklamą. Galbūt Jūs remiate gyvūnus? Gal esate socialiai atsakinga įmonė? Akcentuokite tai!

  •     Įtraukite vartotojus veiksmui

Reklamoje labai svarbu naudoti tam tikrą retoriką, kuri padeda pasiekti norimą tikslą. Rašykite: „Pirk“, „Skaityk“, „Rask“ ir kitus liepinius, kurie skatina plačiau pasidomėti Jūsų reklama ir tuo pačiu joje pateiktais pasiūlymais. Nors liepiniai gali atrodyti gana griežti, tačiau tinkamame fone – jie pasiteisins.

  •     Nuolaidos,  akcijos ir kiti privalumai

Vienas geriausių būdų patraukti dėmesį ir esamuoju laiku padidinti pardavimus yra akcijos bei nuolaidos. Būtinai didelėmis raidėmis ir labai ryškiai minėkite, kad pas Jus tam tikras prekes galima įsigyti pigiau, daugiau... Įtraukite į tokį pasiūlymą, kurio atsisakyti būtų nuodėmė!

  •     Tinkami raktiniai žodžiai

Google reklamoje būtinai reikia įterpti tam tikrus raktinius žodžius, kurie geriausiai reprezentuoja Jūsų veiklą. Gali atrodyti labai paprasta, tačiau išties – tinkamo žodžio ar frazės pasirinkimas yra ne toks paprastas darbas, kaip kad galėjote pagalvoti. Štai todėl būtinai naudokitės specialiais įrankiais, kurie gali padėti rasti tinkamiausius raktinius žodžius Jūsų veiklai.

  •     Skelbimo plėtinių naudojimas

Reklamose reikia pateikti kuo trumpesnę ir aiškesnę info, kad vartotojas vos per 1 sekundę gautų tikslinę, jam skirtą info. Norintiems papildyti pasiūlymus – siūlome naudoti plėtinius, kuriuose galėsite detaliau aprašyti ką siūlote ir tuo pačiu pabrėžti tam tikrus akcentus.

  •     Optimizavimas mobiliems įrenginiams

Kadangi statistika atskleidžia, kad šiais laikais internete dažniausiai naršoma telefonu, o ne kompiuteriu (ypač jaunimo tarpe) – siūlome tiek reklamas, tiek savo internetinius puslapius pritaikyti mobiliesiems įrenginiams.

  •     Skelbimas ir nukreipimo turinys

Žinoma, reikia patikrinti, ar skelbime pateiktas turinys ir jame publikuojama nuoroda tikrai „veda“ į tą puslapį, kuriame yra detaliau aptartas pasiūlymas arba prekės, kurios siūlomos pigiau. Tokioms smulkmenoms reikia skirti daugiausia laiko, nes suklydus – galima prarasti klientus.

  •     Pritaikykite reklamas sezonui

Galiausiai, planuojantiems reklamas labai svarbu įvertinti sezoniškumo faktorių, taip pat – šventes. Kai kurie „užstato“ reklamas ir pamiršta. Tokiu atveju juokinga, kai vasaros metu matomas pasiūlymas Kalėdinėms dekoracijoms.