Google Analytics rodikliai, kuriuos turite sekti

Google Analytics gali padėti kur kas geriau suprasti savo klientus, sužinoti – kokie yra jų demografiniai rodikliai, galiausiai, kurti strategijas, kurios padės pritraukti daugiau lankytojų, padidinti pardavimus. Žinoma, svarbus ne tik kokybinių, tačiau ir kiekybinių rodiklių sekimas, tad kuo daugiau aspektų bus išanalizuota – tuo tiksliau tolimesnę reklamos strategiją bus paprasčiau pasirinkti.

Kliento elgsena Jūsų puslapyje

Pirmiausia reikia vertinti galimo kliento, puslapio naršytojo elgseną Jūsų internetiniame puslapyje. Tai padės geriau suprasti jų veiksmus, analizuoti psichologiją, galiausiai, žinoti – kaip jiems įtikti.

Toks veiksnių vertinimas (ką vartotojas veikia Jūsų svetainėje) yra labai svarbus. Ką analizuojame? Žiūrima – ar video įrašai yra peržiūrimi ir kiek kartų, taip pat – kokios prekės dažniausiai dedamos į krepšelius, tačiau neperkamos, kuriuose žingsniuose yra nustojama naršyti, kaip aktyviai skaitomi tekstai ir kiti panašūs rodikliai, kurie užtikrina, kad analizė padės geriau suprasti galimus pirkėjus.

Reklamos įrankių naudojimo galimybės

Žinoma, reikia analizuoti ne tik kiekvieno naršytojo elgseną, tačiau taip pat ir žiūrėti – kaip veikia naudojamos reklamos galimybės pačius vartotojus. Tiksliau, ar tos pagalbinės priemonės, kurios yra naudojamos tuo metu – veikia, ar geriau jas keisti kitomis.

Matuodami reklamos rodiklius turėtumėte žiūrėti – kiek dažnai buvo naudojami chatbot ir kokią realiai naudą jie padeda pasiekti, taip pat, ar naujienlaiškių siuntimas yra efektyvus, tiksliau – kiek kartų buvo ateita per nuorodą, kuri buvo palikta naujienlaiškyje ir kiek tokių atėjimų baigėsi pirkimu.

Kartais verslininkai įdiegia populiarius reklamos priedus savo puslapiuose, tačiau išanalizavus rodiklius matyti, kad Jūsų atveju jie yra visiškai neveiksmingi.

Auditorijos vertinimas

Google Analytics padeda įvertinti ir auditoriją, kuri lankosi Jūsų puslapyje ir tai yra viena svarbiausių jos funkcijų, kuriai reikia skirti dėmesio. Žiūrėkite kokybinius rodiklius, kadangi tai gali padėti suprasti – ar klientams siūlote tai, ką jie ir nori gauti.

Kas yra kokybiškas vartotojo naršymas? Tokiu atveju, kai patekęs į puslapį jis ne tik ieško info, naršo, tačiau taip pat ir perka, dar geriau – palieka geras rekomendacijas. Tais atvejais, kai naršymas yra labai trumpas ir dažniausiai baigiasi išjungimu - nekokybiškas. Reiškia, kad kažkas klientui netiko ir reikia žiūrėti – kuriame etape atsirado dirgikliai, kurie galėjo atgrasyti nuo pirkimo.

Atmetimo rodiklių vertinimas

Bounce rate arba atmetimo rodiklis yra vienas svarbiausių aspektų, kuris turi būti analizuojamas.  Jo analizė gali padėti gana tiksliai įvertinti – ar pati internetinė svetainė yra naudinga klientams, tiksliau – kokia yra jos kokybė. Jeigu matyti, kad Jūsų puslapis pasiekiamas per skirtingas platformas, tai rodo, kad reklama veikia tinkamai. Tačiau blogai, kai buvimas puslapyje yra labai trumpas ir nekokybiškas. Tokiu atveju reikia aiškintis – kokie aspektai lemia aukštą atmetimo rodiklį.

Žinoma, priežasčių yra labai daug ir reikia analizuoti labai skirtingas galimybes. Tik tokiu atveju rasite variantą, kuris tinkamiausias Jūsų svetainei. Galbūt ji kraunasi per lėtai? Gal ji atrodo nesaugi? Gali būti, kad svetainė yra estetiškai nepatraukli ir būtent todėl kartą čia užsukę naršytojai paprasčiausiai ne tik nebenori daugiau naršyti, tačiau ir nebegrįžta. 

Tokiu atveju investicijos į reklamą – visiškai neatsiperka. Juk pirmiausia reikia sutvarkyti turinį, atlikti vidinį SEO, kad puslapis funkcionuotų tinkamai, ir tik paskui, kai „vidus“ jau geras – laikas skirti dėmesio reklamai, kuri pritraukia. 

Žinoma, Google Analytics padeda išanalizuoti ir dar daugiau niuansų. Kuo daugiau bus aptarta – tuo didesnė tikimybė, kad Jūsų puslapis bus konkurencingas.