Facebook strategijos patarimai šiems metams: investuokime mažiau – gaukime naudos daugiau

Socialinis tinklas Facebook Lietuvoje yra tarsi „ant bangos“. Jeigu kitoje valstybėse į padanges vis labiau „kalasi“ Instagram, tai lietuviai vis dar lieka prie Facebook ir įvardina jį kaip pačią patogiausia socialinę platformą. Tiesa, ne tik bendravimui, tačiau ir verslo puoselėjimui.

Kiekvienais metais Facebook galimybės kinta, tad visiškai natūralu, kad geras šio socialinio tikslo guru turi kuo daugiau dėmesio skirti smulkmenoms, kurios padėtų pilnai išnaudoti jo galimybes.

Jūsų dėmesiui nurodysime kelis patarimus, kurie padės efektyviau išnaudoti šį socialinį tinklą 2019-ais metais.

Tinkama komunikacija

Komunikuojate gerai? Visada galima dar geriau! Ir jokio skirtumo, ar gavote asmeninę žinutę, kurioje žmogus klausia apie jūsų suteikiamas paslaugas, ar po nuotrauka buvo pakomentuota – siūlome kuo skubiau reaguoti, ne tik dėl gero atsakomumo rodiklio, tačiau ir dėl siekio parodyti, kad gerbiate savo klientus ir kiekvienas Jums labai svarbus. Net jeigu komentaras nėra labai geras - naudinga padėkoti už nuomonę, tad bendraukite profesionaliai. Atsakykite į klausimus, leiskite žmogui suprasti, kad Jūsų prekinis vardas – vertas dėmesio.

Nors Faceboko ir yra sukurtas tam, kad verslas bendrautų su žmonėmis, išties kai kurie galvoja, kad neverta atsakinėti į žinutes. Toks požiūris labai klaidingas, kadangi informacija apie apatiškus verslus sklinda tikrai gana greitai.

Socialinis atsakingumas

Šiais laikais socialiai atsakingos įmonės visada yra vienu žingsneliu aukščiau nei tos, kurios susikoncentravusios tik ties savo pelno augimu. Tiesa, labai svarbu mokėti tinkamai iškomunikuoti tai, ką darote. Per Facebook kvieskite žmones prisijungti prie akcijos, kurios metu rinkite ne pinigus, tačiau kokius nors daiktus, organizuokite pagalbą gyvūnams ar panašiai. Žinoma, kiekvienas  žingsnis turi būti pateikiamas socialiniuose tinkuose, kadangi jūsų sekėjai turi matyti kaip yra elgiamasi su jų dovanotais daiktais. Galiausiai, tokios socialiai atsakingos reklamos visada labai paklausios, tad nepamirškite boostinti savo žygdarbių, tegul kuo daugiau žmonių apie juos sužino!

Daugiau įrašų

Mes puikiai sutinkame su teiginiu, tad svarbiausia yra kokybė, o ne kiekybė, tačiau šiais laikais siekiant būti labiau matomu svarbu nuolatos apie save priminti. Tam puikiai tiks ne tik didesnis kiekis įrašu, tačiau ir reklamos užsakymas, kad tuos įrašus pamatytų kuo daugiau žmonių. Žinoma, tai kainuoja, tačiau reikia žiūrėti ne kiek investuosite, tačiau kiek pavyks iš to uždirbti.

Jeigu turite tik Facebook platformą  tokiu atveju reikia nepamiršit ir Instagram. Jis Lietuvoje žingsnis po žingsnio darosi vis populiaresnis, tad perkelkite savo klientus ir į šią erdvę. Dvi visada geriau nei viena.

Ne tik reklama, tačiau ir nauda

Kadangi šiuo metu reklamos labai daug ir ji yra visur aplink Jus -  siūlome pasistengti kurti ir dalintis tik labai naudingu turiniu, kuris sudomintų. Pirmiausia reikia sudominti pateikiama informacija, o paskui – savo siūlomomis prekėmis bei paslaugomis. Jeigu reklamuojate mokymams skirtą platformą – suteikite galimybę savo sekėjams žinoti ne tik apie ją, tačiau ir verslo tobulinimo galimybes, marketingo planus bei daugelį kitų jiems galbūt aktualių smulkmenų.

Pažinkite savo klientus

Jeigu norite, kad socialiniame tinkle Jūsų pateikiama turinys būtų skaitomas bei įdomus – tokiu atveju reikia kuo daugiau dėmesio skirti auditorijos pažinimui. Tuomet paprasčiau pasiūlyti tai, ką ji nori matyti. Juolab, užsisakant reklamas labai svarbu tinkamai apsibrėžti savo auditoriją, kad reklama pasiektų tik tikslinius vartotojus, kad ji jiems būtų naudinga ir galbūt jie ateityje nuspręstų pasinaudoti Jūsų paslaugomis.

Facebook galimybės labai plačios, tad siūlome kuo daugiau dėmesio, kad pavyktų jas kuo paprasčiau išnaudoti.