Elektroninis marketingas: 6 idėjos, kurias turi žinoti kiekvienas pradžiamokslis

Elektroninė komercija būtina siekiant parduoti ne tik prekes, tačiau ir paslaugas. Viena iš paslaugų galimybių – savo kursų pardavimas. Jeigu esate lektorius ir moodle.lt platformoje vedate paskaitas – siūlome perskaityti šį straipsnį, kuris atskleis elementarius niuansus, kurie padės tinkamai pateikti jūsų idėją elektroninėje erdvėje ir sulaukti daugiau žmonių, kurie nori mokytis, nori žinoti ir nori tapti tam tikros sferos profesionalais.

6 niuansai, kurie apima elektroninę komerciją:

Socialinės žiniasklaidos rinkodara.

Trumpai tariant, tai galimybė parduoti Jūsų kursus per socialines paskyras, pavyzdžiui, Facebook, Instagram, Twitter ir panašiai. Šiuo metu jos yra pačios populiariausios ir galinčios padėti pasiekti našius rezultatus. Visose platformose reklama gali būti mokama arba gali Jums nieko nekainuoti. Nemokama reklama dažniausiai orientuojasi į bendruomenės stiprinimo niuansus, naudingos info pateikimą, klientų lojalumo galimybes.  Socialinėse platformose labai svarbu bendrauti su savo klientais, domėtis jų problemomis ir pabandyti jas išspręsti. Mokamos reklamos galimybės taip pat labai įvairios. Vienu atveju galima sumokėti pinigus, kad būtų reklamuojamas Jūsų visas facebook puslapis arba kitu atveju – konkretus tekstas arba nuotrauka. Svarbu įvertinti, kas Jums atneš daugiau naudos.

Influencerių rinkodara.

Viena populiariausių reklamos galimybių šiuo metu yra influencerių marketingas, kuris padeda pasiekti išties gana našius rezultatus. Svarbiausia, kad tokias reklamavimosi paslaugas siūlo labai daug blogerių, tad rasti tokius, kokie jums labiausiai tinka – gali būti sunku. Tačiau įmanoma. Svarbiausia nesusikoncentruoti vien tik ties vienu blogeriu, kadangi reguliarus jų keitimas yra naudingas. Raskite tokį reklamuotoją, kurį seka Jūsų tikslinė auditorija, tad reklama bus naudinga. Nebūtinai daug sekėjų turintis žmogus yra geriausias pasirinkimas, kadangi tokiu atveju sekėjai gali būti labai skirtingi ir neatitinkantis Jūsų tikslinės auditorijos.

Partnerių marketingas.

Jeigu norite praplėsti savo veiklos žinomumą – tokiu atveju Jums labai puikiai pasitarnaus partneriai, kurie informuos aplinkinius apie Jūsų siūlomas paslaugas. Žinoma, tuo pačiu ir jūs turite duoti naudą jiems, kad abipusis  ryšys būtų funkcionalus ir naudingas. Paprasčiausias būdas – naudojantis internetinėmis svetainėmis bei socialiniais tinklais supažindinti savo publiką su tam tikromis kito asmens paslaugomis ir atvirkščiai.

Rinkodara naudojantis el. paštu.

Po BDAR rinkodara el. paštu tapo nebe tokia veiksminga, kadangi kur kas sunkiau įtikinti klientus, kad jie užpildytų informacijos gavimo užklausas, kurias jūs galėsite siųsti. Tad turint duomenis reikia labai atsakingai su jais elgtis, kad gavėjai neatšauktų prenumeratos. Svarbiausia, kad siunčiama informacija būtų ne tik reklamiška, tačiau tuo pačiu ir naudinga, reikalinga žmonėms, kad kiekvieną kartą gavę Jūsų naujienlaiškį jie džiaugtųsi, kad tuo pačiu gavo ir daug naudingos informacijos. Tokiu atveju reklama taps naudinga ir reikalinga. Žinoma, naujienlaiškių siuntimui būtinai išbandykite specialias programas, kurios kur kas supaprastins ir pagreitins naudotojos info išsiuntimą.

Turinio rinkodara.

Geras turinys yra karalius, kuris gali ne tik sudominti, tačiau ir parduoti. Pirmiausia Jums reikia sudominti žmones savo kursais. Dažnas turi jeigu ne internetinį puslapį, tai bent jau socialinę platformą, kurioje talpina info apie savo kursus. Svarbu ne tik pateikti informaciją apie „kas ir kada“, tačiau taip pat nepamiršti,  kad detali bei naudinga informacija gali labai pagerinti Jūsų pozicijas ir pritraukti daugiau lankytojų. Naudingi net ir tokie žmonės, kurie nelanko Jūsų kursų, tačiau skaito Jūsų tekstus. Tai – potencialūs jūsų klientai ir tuo pačiu puiki reklama „iš lupų į lupas“.  Taigi, jūsų mintys gali būti puiki reklama.

Turinio rinkodara apima:

  • Blog‘o įrašus.
  • Video vaizdelius.
  • Naujienlaiškius.
  • Laiškai.
  • Ir kitos galimybės.

SEO galimybės.

Apie Seo galimybes turbūt visiems teko girdėti. Tai galimybė Google paieškos sistemoje būti kur kas labiau matomu. Jeigu turite internetinį puslapį, kuriame skelbiate, kad siūlote kursus – tokiu atveju naudinga jį optimizuoti,  kad pagal konkrečius raktinius žodžius jus būtų galima kur kas paprasčiau rasti paieškoje. Kokybiškai optimizacijai būtina samdytis specialistą. Nors šiuo metu internete labai daug informacijos ir atrodo, kad kiekvienas pasidomėjęs susitvarkyti su savo puslapiu gali pats, deja, dažniausiai viskas kur kas sunkiau nei galėjote pagalvoti.

Taigi, siūlome pagerinti savo pozicijas google paieškos sistemoje, kuria šiuo metu naudojasi daugiau nei 80 procentų interneto naršytojų visame pasaulyje.