Elektroninė komercija 2020-ais metais. Ko galima tikėtis?

Kiekvienais metais marketingo specialistai bando nuspręsti - kur link juda skaitmeninė rinkodara. Atrodo, kad visko tiek daug, galimybės yra tokios plačios, kad sunku  besurasti sritį, kuri dar yra laisva, kurioje galima dar kažką tobulinti, kuri padėtų pasiekti didesnius pardavimus. Tačiau tikrai įmanoma.

Jūsų dėmesiui atskleisime esminius niuansus, kurie „karaliaus“ 2020-ais metais ir kuriais pasinaudojus galite pasiekti daugiau. Žinoma, ne visos reklamos tinka visiems verslams, kai kurie vis dar sėkmingai funkcionuoja ir be interneto, tačiau jeigu turite internetinę svetainę arba parduotuvę – tokiu atveju patarimai kaip tik Jums.

Telefono panaudojimo galimybės versle

Ne kartą minėta ir dar kartą pasikartosime, kad šiais laikais mobilieji telefonai yra net svarbesni už kompiuterius. Jie mažesni, kompaktiškesni, juos paprasta visur su savimi nešiotis, juolab, jais labai patogu pirkti. Štai todėl verslo internetinės svetainės pritaikymas mobiliesiems įrenginiams yra būtinas.

Paprastesnė alternatyva yra responsive dizainas. Jis padės išvengti svetainės išsikraipymo tada, kai joje naršoma per telefoną. Tai – pigesnė alternatyva. Brangesnė yra speciali programėlė (app). Ji dažniausiai pasiteisina turint elektronines parduotuves. Paprastoms svetainėms puikiai užtenka ir responsive dizaino. Galiausiai, nepamirškite, kad net ir socialiniuose  tinkluose kuriamos reklamos turi būti pritaikomos ir naršantiems telefonais.

Ar verta atidaryti virtualią prekybos vietą?

Ne tik kad verta, tačiau net ir labai rekomenduojama. Lyginant su fizinėmis prekybos vietomis pastebima tendencija, kad pirkėjai vis mieliau renkasi apsipirkimą internetu. Statistika taip pat atskleidžia, kad pirkimą internetu išbando vis vyresnio amžiaus asmenys, kurie ne tik išmoksta naudotis elektronine bankininkyste, tačiau taip pat vis labiau pasitiki tokia prekyba. Natūralu, kad norėdamas būti be sienų ir tuo pačiu būti labiau pasiekiamas ir greičiau atrandamas – turėtumėte išbandyti elektroninę prekybą. Arba  jeigu turite fizinę - perkelti ją ir į elektroninę.

Vaizdas – patogiausias reklamos būdas

Rašantieji ilgus blog'o įrašus turėtų nepamiršti, kad skaitymas – vyresnių amžiaus žmonių pasirinkimas. Tai reiškia, kad jaunimą pritrauksite ne tik blogo įrašais, tačiau ir blogo video, podcastais ir taip toliau. Daugiausia info ir gauname per regėjimą, jis padeda per trumpą laiko tarpą įsisavinti kuo daugiau. Žinoma, greta vaizdo reikia nepamiršti ir garso, kadangi įrašai labai mielai klausomi sporto metu ir panašiai. Deja, žmonės šiais laikais nebeturi tiek daug laiko skaitymui, kaip kad anksčiau. Tad dažniausiai laimi konkretūs bei tikslūs tekstai.

Personalizavimas ir nuomonės formavimas

Galiausiai, kai kiekvienas internete gali rasti tai, ko jam reikia, kai pasiūla tokia plati, kad dažnai sukasi galva – kas yra geriausia? Svarbiausia – išsiskirti ir geriausiai tai gali padėti padaryti savo verslo pristatymas kaip individualybės. Taip pat, bendravimas su klientais kaip individualybėmis, o ne masiniais pirkėjais.

Nepamirškite, kad atsakingas verslas dažniausiai aktyviai dalyvauja socialinės akacijose, juolab, jis kreipiasi į klientus vardais, siūlo jiems nuolaidas, dovanoja dovanas, bendrauja ir atsako į rūpimus klausimus. Esamo kliento išlaikymas kainuoja kur kas pigiau nei naujo įtraukimas, tad skirkite dėmesio jam ir jis atsidėkos savo lojalumu Jums.