Augančios ir naudą nešančios 2020-ųjų metų socialinės žiniasklaidos taisyklės

Socialinė žiniasklaida yra labai dinamiška terpė, visgi, domintis inovacijos – visada galima būtų jos sūkuryje ir pasiekti našiausius rezultatus, pralenkti konkurentus, dar geriau – diktuoti savas taisykles.

2020-ais metais buvo fiksuojami ypač dideli pokyčiai, kadangi vizualika pradėta vadinti karaliumi, o tekstai, deja, nusileido į antrą vietą.

Kadangi 2020-ieji dar nesibaigė – pasivyti tendencijas nėra sunku. O kokios verčiausios Jūsų dėmesio?

Personalizuoti pardavimai

Daugiausiai sulaukia dėmesio tokie pardavimai, kurie yra suasmeninti. Nors pats suasmeninimas jau nebėra naujiena, ilgus metus naudojamas reklamos sferoje, tačiau šiuo metu siūlome jam skirti dar daugiau dėmesio. Galiausiai, asmeninti prekes bei paslaugas ne tam tikrai socialinei grupei, tačiau kiekvienam žmogui individualiai.

Tam puikiai pasitarnauja įvairios socialinės platformos, kuriose galima paskelbtas reklamas orientuotas tik tam tikrai žmonių grupei. Labiausiai tam tinka Facebook, tačiau reklamos galimybės plinta ir Instagram socialiniame tinkle.

Žinoma, pirmiausia reikia gerai pažinti savo klientus. Tik tokiu atveju reklamos nustatymas bus veiksmingas. Auditorijos apsibrėžimas „iš akies“, deja, nebus našus. Dažnai atrodo vienaip, tačiau po rinkos tyrimų matyti, kad Jūsų tikslinė auditorija – visai kito amžiaus ir socialinės grupės.

Instagram neberodo „patiktukų“

Ne vienas verslas sukluso, kai Instagram nustojo rodyti “patiktukų” skaičių. Lyg ir buvo stengiamasi panaikinti konkurenciją, tačiau daugeliui žmonių tai nepatiko.

Ir nors šiuo metu prognozuojama, kad „patiktukų“ skaičiaus matomumas turėtų sugrįžti, tačiau kol jo nėra – siūlome įtraukti galimus klientus į komentarų rašymą. Stenkitės su jais kuo daugiau bendrauti, taip pat – kurkite tokius story, kurie skatintų atsakyti į tam tikrus klausimus. Bet koks atgalinis ryšys – didelė nauda. Net ir paprastas emoji, kuris parodo, jog Jūsų įrašas žmogui buvo naudingas.

Nors ir skaičiaus nematyti kitiems, tačiau pats verslas puikiai žino – kiek jis yra našus, reikalingas, galiausiai, koks turinys patinka sekėjams. Natūralu, kad jiems reikia „duoti“ tai, ką jie nori gauti.

Kokybė ar kiekybė?

Taip pat pastebima, kad žmonės vis dar per daug dėmesio skiria kiekybei. Atrodo, kad bet koks įrašas yra geriau nei jokio, taip  pat daromi tokie story, kurie realiai neatneša jokios naudos. Kai kurie taip daro tik todėl, jog nenori daryti ilgų tarpų dėl įrašų. Tam tikra prasme – gerai, tačiau niekinis turinys, kuris neturi jokios naudos žmogui, žinoma, blogai, kadangi galima sumažinti Jūsų sekėjų skaičių, kuriems ilgainiui pabos matyti turinį (kuris yra kuriamas be tikslo).

Jeigu jaučiate, kad neturite laiko turinio kūrimui – siūlome samdytis specialistus. Taip, jų paslaugos yra mokamos, tačiau jeigu jie pritrauks naudos, naujų sekėjų, kurie galiausiai gali tapti pirkėjais – verta, tiesa?

Vaizdo įrašai – ateitis

Tendencijos kinta, sukasi ratu, mainosi tarpusavyje, tačiau vaizdo įrašai vis dar išlieka vienu populiariausiu pasirinkimu, kuris gali garantuoti sėkmę. Žinoma, žodis garantuoti yra labai drąsus, tačiau vien tai, kad turinys bus teikiamas per vaizdo įrašus – jau gerai. Belieka kurti geros kokybės turinį, kuris būtų įdomus žmonėms.

Skatinkite po video komentuoti, išsakyti savo mintis bei idėjas. Visa tai yra garantas, jog pritrauksite daugiau klientų, kuriuos galbūt domins tas turinys, kuris bus kuriamas.

Nišinių platformų augimas

Galiausiai, intensyviai auga ir nišinės platformos, kurios skirtos tam tikrai socialinei grupei, tam tikro pobūdžio reklamai. Tai yra LinkedIn, Snapchat, paauglių labai mėgstamas TikTok.

Nors tradicinės socialinės platformos kaip Facebook ir Instagram – geras pasirinkimas, tačiau siūlome papildomai įtraukti daugiau įrankių, kurie gali plėsti Jūsų verslo žinomumą.

Žinoma, ne visada daugiau yra geriau. Kokybė – prioritetas, tad jeigu neturite komandos, kuri padėtų kurti geros kokybės turinį – tokiu atveju geriau nieko, nei bet kas.