5 skaitmeninio marketingo strategijos, kurios tikrai veikia!

Jeigu vykdote savo veiklą, tačiau neturite finansinių resursų paslaugos arba prekių reklamos specialisto samdymui – tokiu atveju siūlome skaityti mūsų blogą, kadangi čia patarimų – apstu. Pasirinkite tuos, kurie Jums atrodo tinkamiausi, juolab, nebijokite išbandyti kuo daugiau skirtingų variacijų.

Jūsų dėmesiui – dar 5 skaitmeninio marketingo strategijos, kurios TIKRAI VEIKIA. Jos atneš naudos bet kuriuo atveju. O naudos dydis prikalus nuo to – kiek įdėsite pastangų.

Blog‘o rašymas nepamirštant SEO

Tiek elektroninė prekybos vietos, tiek paslaugas siūlantys internetiniai puslapiai turi vesti blogą, kuris suteikia galimybę ne tik susipažinti su konkrečia info, tačiau ir plačiau pasidomėti tos įmonės, kurios puslapyje radome įrašą, paslaugomis. Taigi – dviguba nauda. Tiesa, net ir ta pačia tema įrašų lietuvių kalba gali būti labai daug, tad kokia tikimybė, kad bus rastas būtent Jūsų įrašas?

Gana didelė, jeigu įraše naudosite tam tikrus raktinius žodžius. Kokie būtų šiuo atveju? Tai: „skaitmeninis marketingas“, „marketingas“, „rinkodara online“ ir t.t.

Visada turėkite SEO galvoje, kadangi tai  galimybė išskirti Google milijardinėje informacijos plotmėje.

Youtube Lietuvoje vis labiau plinta

Taip pat siūlome nepamiršti į savo skaitmeninio marketingo įrankių sąrašą įtraukti youtube. Jeigu facebook ir instagram daugeliui atrodo natūralios priemonės, tai youtube kažkodėl lieka pamirštas. Taip, Lietuvoje daugelis nedrįsta kalbėti prieš kamerą. Mūsų šalis maža, tad atrodo, kad po įrašų būsite nesunkiai pastebimas gatvėje. Tiesa, pamačius, kad ši baimė yra nepagrįsta – tuo pačiu galėsite skirti sėkmingos reklamos vaisus. Youtube platforma auga ne tik visame pasaulyje, tačiau ir Lietuvoje. Ypač jauni žmonės mėgsta vaizdinę medžiagą, tad jeigu jaudina yra Jūsų tikslinė auditorija – pasinaudokite šia reklamavimosi galimybe.

Daug socialinių tinklų, o kuriuo naudotis

Daugelis galvoja, kad kuo daugiau skirtingų kanalų informuos apie Jūsų veiklą – tuo našesnius rezultatus pavyks pasiekti. Žinoma, jeigu samdotės specialistus, kurie visas savo jėgas nukreipia į Jūsų paslaugos reklamavimą, tokiu atveju galbūt verta naudotis keliais kanalais.

Tačiau jeigu pats laisvu metu valdote paskyras – tokiu atveju geriausia daugiausia dėmesio skirti vienam tinklui, o ne daugeliui po truputį. Paprasčiausiai neskoningai atrodys nepilnai užpildyta informacija, taip pat, jos trūkumas, galiausiai, nereguliarus atnaujinimas.

Podcastai – nauja mada

Turbūt ne kartą iš aplinkinių teko girdėti, kad jie klausė tam tikro podcasto. Kas tai? Audio įrašai, pokalbiai, kurių metu diskutuojama konkrečia tema. Šiuo metu tokie įrašai yra labai populiarūs, kadangi padeda gauti reikalingą info laisvalaikio metu. Pavyzdžiui, daugelis tokių įrašų klauso tokiu atveju, kai sportuoja. Paprasčiausiai tam tikrų motyvuotų žmonių mintys labai teigiamai veikia ir idėjos tampa puikia motyvacija. Jeigu turite ką pasakyti, jeigu turite konkrečių žinių – būtinai jas perduokite kitiems.

Nereikia būti įžymiu, kad podcastas būtų naudingas. Svarbiausia turėti ką pasakyti ir turiniu sudominti savo klausytojus.

Elektroninio pašto rinkodara

Galiausiai, Lietuvoje labai menkai išnaudojamas elektroninis paštas, naujienlaiškių bei pasiūlymų siuntimas. Tiesa, siūlome nepamiršti, kad egzistuoja BDAR, kuriais reikia remtis tokiu atveju, kai norite supažindinti konkrečius žmones su savo prekėmis bei paslaugomis.