5 seo taktikos, kurios nėra veiksmingos

SEO – būtina tiek tinklalapio, tiek elektroninės prekybos vietos proceso dalis, kuri gali padėti verslui būti kur kas našesniu, sulaukti kur kas daugiau dėmesio, galiausiai, sulaukti aktyvesnio pripažinimo ir tuo pačiu geresnės reputacijos.

Tiesa, apie SEO paskutiniu metu kalbama labai daug ir labai aktyviai. Pirmiausia todėl, kad tai jau ne vienerius metus yra viena geriausių reklamos strategijų, o antra – dėl to, kad jos naudojimo galimybės kinta, tad svarbu sekti atnaujinimus, kad tinkamai išnaudotumėte optimizacijos teikiamą naudą.

 Domeno pavadinimas sutampa su raktiniu žodžiu

Taip, gana ilgą laiką tokie domenai, kaip kad „pigusbatai.lt“ arba „skanusmaistas.org“ buvo naudingi ir padėjo seo pasiekti geresnių rezultatų, tačiau šiuo metu fiksuojama, kad domeno atitikimas – ne visada naudingas. Ypač tokiu atveju, kai jie tampa labai ilgi, apkrauti arba sunkiai suprantami. Bandykite rinktis tokius domenus, kurie lengvai įsimenami ir greitai parašomi. Jie yra labiau reprezentuojantis ir geresnis pasirinkimas nei kad tikslus raktinis žodis, kuris yra ilgas bei sudėtingas.

    Silpni seo tekstai

Ilgus metus išoriniai tekstai, net ir tokiu atveju, jeigu juose būdavo žodžių kratinys – buvo naudingi. Tiksliau, buvo vertinami kaip naudingi. O šiuo metu daugiau dėmesio skiriama kokybei, žiūrima, kad tekste ne tik būtų reikalingi raktiniai žodžiai, tačiau taip pat pats tekstas būtų naudingas žmogui, skaitomas. Tokie straipsniai su išeinančiomis atgalinėmis nuorodomis – kur kas vertingesni. Jau geriau mažiau jų, nei daugiau ne tokių kokybiškų.

    Nereikalingos automatizuotos nuorodos

Taip, galima sakyti, kad kuo daugiau nuorodų – tuo geriau, tačiau geriausia, kai jos paliekamos tikrų vartotojų, organišku būdu. Galima rasti ne vieną įskiepį, kuris skirtas automatizuotų nuorodų palikimui. Tačiau, deja, tokia taktika nebėra veiksminga arba bent jau nebe tokia veiksminga, kokia buvo iki šiol.

    Raktinių žodžių kratiniai

Taip pat siūlome savo internetiniuose puslapiuose netalpinti didelių raktinių žodžių kiekių. Taip, jų reikia, tačiau saikas šiuo atveju yra labai svarbus. Kad ir koks yra turinys, tačiau jis yra karalius. O juk nesinori, kai tas karalius būtų silpnas? Štai todėl geriau jau tikslūs raktiniai žodžiai ir tuo pačiu saikingas bei apgalvotas jų talpinimas nei jų daug ir bet kur.

    Vidinio seo nesutvarkymas

Seo apima tiek vidinę, tiek išorinę optimizaciją, tačiau labai blogai, kai vidinei skiriama per mažai dėmesio. Dar blogiau, kai pradedama reklamuoti išorinėse nuorodose, tačiau pats puslapis dar nebūna iki galo sutvarkytas. Galbūt tokiu atveju pritrauksite daugiau lankytojų, tačiau, deja, jie nebus suinteresuoti puslapyje likti. Taip investicijos į išorinę optimizaciją – visiškai neatsiperka.