5 dažniausios internetinių svetainių klaidos

Internetinė svetainė, kiekvieno verslo, suprantama vis kitaip. Kol vieni investuoja didelius pinigus, kad puslapyje būtų kuo daugiau įskiepių suteikiančių svetainei daugiau galimybių, tuo tarpu kiti kartą pasinaudoję programuotojų paslaugomis daugiau niekada nebeprašo redaguoti informacijos ir juos puikiai tenkina minimalistinis šablonas, kuris dažniausiai yra neatspindintis veiklos.

Visgi, pasirinkimas – kiekvieno rankose, o mes aptarsime 5 dažniausiai svetainėse pasitaikančias klaidas, kurias sutvarkius – puslapis atrodys kur kas patraukliau.

  • Neapibrėžtas internetinės svetainės tikslas

Blogiausia, kai kuriama internetinė svetainė tiksliai nežinant  - koks yra jos tikslas. Žinoma, gali atrodyti akivaizdu, kad tikslas yra tinkamai reprezentuoti, tačiau viduje reikia įvertinti kur kas daugiau aspektų, kurie padeda pasiekti geriausią rezultatą.

Pavyzdžiui, ar svetainė skirta pirkimams, ar tik reprezentavimui? O galbūt ji yra skirta tik savo paslaugos pristatymui, kadangi daugiau informacijos galima gauti susisiekus su specialistu? Idėjų gali būti daug, visos jos gali būti skirtingos ir tuo pačiu realizuojamos įvairiai, tačiau svarbiausia yra pačiam suprasti – ką norite pasakyti. Tokiu atveju Jūsų poreikius geriau supras ir klientas.

  • Didelis judančių elementų kiekis – trukdo

Kadangi šiuo metu įskiepių ir galimybių internetinėse svetainėse pasirinkimas labai platus, natūralu, kad kai kuriems klientams gali atrodyti, kad kuo visko daugiau – tuo geriau. Tačiau tikrai ne. Dažnai minimalizmas – geriausias pasirinkimas, kadangi taip išlaikomas skoningumas ir tuo pačiu pavyksta atrasti tą informaciją, kurios ieškoma.

Blogiausia, kad svetainėse palaikomas didelis kiekis judančių elementų, kurie trukdo matyti tikslinę informaciją. Anksčiau buvo mėgstama greta įvairiausių judančių paveiksliukų komponuoti ir muzikos foną, kitus blizgučius, kurie solidžiam verslui neatrodo tinkamas pasirinkimas. Žinoma, pavieniais atvejais tokios smulkmenos gali atrodyti žaviai, tačiau net ir tuomet – saikas turėtų būti prioritetas.

  • Tikslingas informacijos pateikimas

Labai blogai, kai klientai sunkiai randa tą informaciją, kurios ieško. Tai gana dažna klaida, tačiau jos buvimas – labai apkrauna puslapius. Kaip to išvengti? Pirmiausia mintyse susidaryti planą kas po ko, o tik paskui tariantis su specialistu pradėti to plano įgyvendinimo procesus.

Labai svarbus detalumas, sistemingumas ir aiškumas. Taip pat reikia įvertinti – kokia informacija reikalinga, žinoma, pateikti ją patraukliai, kad klientas rastų tai, kas jį domina, tačiau pačios informacijos kiekiai nebūtų per maži, kad suprasti kas ir kaip – būtų per sudėtinga.

  • Gramatinės klaidos

Jūsų internetinis puslapis atrodys kur kas solidžiau, jeigu jame nebus gramatinių klaidų. Samdykite specialistą, kuris ne tik redaguoja tekstus, tačiau taip pat ir juos rašo.

  • Prastos kokybės nuotraukos

Galiausiai, svetainė neatrodys patraukliai ir tikrai sumažės potencialių naršytojų kiekis, jeigu naudojama vizualika – nebus kokybiška. Ypač tokiu atveju, kai nuotraukos reikalingos paslaugų reprezentacijai. Tiek nuotraukoms, tiek video, tad taip pat reikalingas specialistas, kuris gali padėti pasirūpinti kokybišku turiniu.