5 dalykai, kurių negalima žadėti savo klientams

Daugelis verslų deda visas pastangas, kad pritrauktų kuo daugiau klientų. Taip pat stengiasi išlaikyti tuos, kurie jau susidomėjo prekėmis bei paslaugomis. Visgi, bandydami juos išlaikyti turite remtis racionaliais pažadais, kadangi dažnai garantuojama tai, ko negalima ištesėti. O tai, žinomam pykdo klientus.

Kad pavyktų to išvengti turite racionaliai apgalvoti kiekvieną savo žingsnį. Pateiksime 5 dalykus, kurie dažniausiai yra ant liežuvio galo kaip pažadas, tačiau ne visada pavyksta juos įgyvendinti.

Pristatymas tą pačią dieną

Daugeliui klientų svarbu kuo greičiau gauti prekes, tad jie dažniausiai labai patraukliai vertina galimybes gauti prekę tą pačią dieną. Net ir tuo atveju, kai verslo varikliukas veikia stabiliai ir tuo pačiu verslininkas yra ramus, kad prekė pasieks tikslą pagal grafiką, deja, dažniausiai sureguliuoti tempų švenčių metu nepavyksta. Net ir tokiu atveju, kai atrodo, kad kurjeriai dirba tik Jums.

Taigi, siūlome šventiniu laikotarpiu negarantuoti pristatymo tą pačią dieną. Dažnai negalima užtikrinti pristatymo net ir per ateinančias kelias dienas. Juk dažniausiai tuomet tarnybos yra labiausiai užimtos ir laikytis grafiko, deja, yra beveik neįmanoma.

Produktai ne sandėlyje, o garantijos yra teikiamos

Kur kas atsargiau pažadus turi dalinti ir tie verslininkai, kurie parduoda prekes iš tiekėjų sandėlių. Tai reiškia, kad jie dar neturi prekių savo sandėliuose. Šiuo metu tokia verslo forma yra labai mėgstama ir daugelio verslininkų pasirenkama. Juk galima išvengti sandėliavimo, kuris yra labai brangus. Tiesa, tuomet dažniausiai teikti garantijas savo klientams yra dar sunkiau, kadangi niekada negalite būti tikras dėl to, kad viskas eisis pagal planą. Žinoma, tam reikalingi labai patikimi tiekėjai, tačiau juk net ir patys geriausi klysta, tiesa?

Prašymų įgyvendinimas ateityje

Kai kurie klientai yra labai drąsūs teikti savo pasiūlymus ir tuo pačiu tikisi, kad verslininkai bus gebūs juos įgyvendinti. Dažniausiai bandydami parodyti, kad verslas yra atsakingas – garantuoja, kad vienas arba kitas darbas bus atliktas ateityje. Deja, tie, kurie laukia – to nepamiršta, o verslininkai, kurie pažada tik šiaip sau – kasa sau duobę.

 Štai todėl siūlome žadėti tik tai, ką tikrai galima įgyvendinti. Nežadėkite to, ko net neplanuojate. Žinoma, klientai gali pateikti labai daug gerų idėjų, tad siūlome jas apsvarstyti. Tačiau jeigu ji neatitinka Jūsų politikos – tokiu atveju taip ir siūlome informuoti žmogų, kuris pateikė pasiūlymą.

Atsakymai – D. U. K. skiltyje

Natūralu, kad verslininkams kasdien reikia atsakyti į šimtus užklausų, kurios nuolatos kartojasi. Tai dažniausiai labai vargina. Tiesa, tai gali padėti jums ne tik paskatinti pirkti, tačiau taip pat ir parodyti, kad esate atsakingas verslas, kuriam rūpi kiekvienas klientas. Štai todėl siūlome su užklausomis nukreipti ne į dažniausiai užduodamų klausimų skilti, tačiau į nuoširdžiai atsakyti į tuos klausimus, kurie labiausiai rūpi. Žinoma, tai vargina ir tam reikia resursų, tačiau galiausiai investicija gali virsti nauda ir kliento sugrįžimu pas jus.

Garantuojama geriausia kokybė

Žinoma, kiekvienas verslas garantuoja, kad jo siūlomos prekės arba paslaugos yra geriausios. Tai yra natūralu. Tačiau nepamirškite, kad ne visada Jūsų kokybė, kuri atrodo geriausiai yra tokia pat, yra ta, kokios nori klientas. Štai todėl siūlome neteikti tų garantijų, kurios galbūt gali neatitikti žmogaus poreikių. Svarbiausia racionalus ir realus savo, kaip verslo, įvertinimas.