20 facebook post‘ų idėjų, kurios padės Jums tapti labiau matomu (1 dalis)

Socialinis tinklas Facebook vis dar išlieka viena populiariausių priemonių skaitmeninio marketingo sferoje. Suprantama, kad reklamuojant savo veiklą - reikia pasitelkti kuo daugiau kūrybiškumo, originalumo, kadangi pralenkti konkretus bus ne taip paprasta. Jūsų dėmesiui nurodysime kelias idėjas, kurios padės sukurti tokius Facebook post‘us, kurie sulauks susidomėjimo ir taip padidins Jūsų puslapio žinomumą bei pagerins verslo vardą.

  • Spalviniai niuansai Facebook post’uose.

Siūlome visuose Facebook post’uose “palaikyti” tam tikras spalvas, atspalvius, kurie taptų Jūsų reprezentacijos dalimis. Renkantis spalvas dėmesį skirkite ir logotipui. Kadangi jis dažniausiai komponuojamas pačiuose post’uose, suprantama, kad viskas turi skoningai derėti.

  • Aktualijų skelbimas.

Suprantama, kad daugiausia matomumo sulaukia tie post’ai, kurie “kalba” apie aktualijas ir skelbia tai, kas žmonėms yra įdomu. Jeigu esate tam tikros sferos dalis (profesionalas) – turite kuo daugiau ir garsiau kalbėti apie tai, kas vyksta Jūsų atstovaujamoje srityje.

  • Tinkamas post‘ų skelbimo laikas.

Taip pat reikia post’us paskelbti tam tikromis valandomis, kadangi vienomis yra pasiekimas didesnis matomumas nei kitomis. Puikus laikas įrašų skelbimui yra 12.00, 15.00 ir 19.00 valandos. Skaičiuojama, kad tokiu metu pasiekiamas didžiausias matomumas. Žinoma, nepamirškite, kad savaitgalio ritmas kiek kitoks. Dažniausiai prie kompiuterių sėdima tik vakarais.

  • Profilio nuotraukos keitimas.


Taip pat, kaip ir asmeninės anketos nauja profilio foto sulaukia žmonių pripažinimo ir vertinimo, taip pat dažniausiai ir verslo paskyrų nuotraukų atnaujinimas yra naudingas. Taigi, keiskite jas tam tikru intervalu. Ne per dažnai, tačiau ir ne per retai, puikiai tinka kartą per 3 mėnesius. Tikinėtina, kad šis post’as taip pat sulauks nemažo susidomėjimo.

  • Kalbėkite ne tik verslo, tačiau ir savo vardu.

Vartotojai labai teigiamai vertina tuos verslus, kurie kalba ne tik oficialiai ir ne tik apie tuos dalykus, kurie yra aktualūs verslui, tačiau palaiko paprastesnį, galbūt net draugiškesnį toną, kuris panaikina atstumą tarp verslininko ir jo kliento. Taigi, nebijokite dalintis savo įžvalgomis apie tam tikrus dalykus, kurie nebūtinai yra Jūsų verslo dalis.

  • Asmenukės vis dar populiarios.

Nors laikai keičiasi, tačiau fotografuoti save yra vis dar populiaru. Štai todėl siūlome daryti asmenukes su savo produktais arba greta įrangos, kuri padeda tekti tam tikras paslaugas. Nuomonių galima sulaukti įvairių, tačiau svarbiausia – nebijoti parodyti save. Arba kitus savo klientus, kurie darys asmenukes su Jūsų produktais.

  • Virusinio tipo nuotraukos.

Virusinio tipo nuotraukos vadinamos tokiomis, kuriose galima pamatyti juokingus paveiksliukus, memes arba anekdotus. Žinoma, svarbiausia, kad jie būtų skoningi ir nieko neįžeistų. Dažniausiai tokio tipo nuotakos sulaukia labai didelio susidomėjimo, sklinda žinia apie Jūsų prekinį vardą.

  • Bendraukite su savo klientais, sekėjais.

Puikus būdas sužinoti tam tikras savo verslo spragas – bendrauti su sekėjais, kurie mielai pataria verslui. Svarbiausia, kad verslas įsiklausytų. Taigi, post‘as gali būti klausiamojo pobūdžio: ko dar trūksta mūsų suteikiamoms paslaugoms, kas Jums dar domina ir t.t.?

  • Kokybiškumas – būtinas.

Žinoma, kuriant bet kokio tipo post’us labai svarbu išlaikyti kokybę. Paprasčiausiai, daugelis žmonių skuba, neturi maketavimo žinių. Koks to rezultatas? Prastas. Jeigu pats nemokate – tokiu atveju būtinai samdykitės profesionalus, kurie kurs maketus už Jus. Svarbu išlaikyti kokybę. Tiek vaizduose, tiek tekste.

  • Kalbėkite apie savo komandą.

Verslas turi orientuotis ne tik į verslo siekimą, tačiau taip pat ir jaukią aplinką, socialines akcijas, visuomenės gerinimą ir kitus panašius niuansus, kurie gali užtikrinti, kad sudominus savimi – sudominsite ir savo prekėmis. Štai todėl siūlome nebijoti kurtis post'ų, kuriuose pasakojate apie savo komandą.  Kiekvienas jų yra asmenybė, kuri prisideda prie tam tikro produkto arba paslaugos teikimo.