10 greitų būdų padidinti pardavimus!

Nesvarbu, prekiaujate paslaugomis ar prekėmis - kuo daugiau pardavimų - tuo didesnis pelnas. Taip pat nėra didelio skirtumo, ar prekiaujate vienetiniais gaminiais, kuriuos perka retai, ar šabloniškomis prekėmis, kurių kasdien galima parduoti tūkstančius. Pritaikius tinkamą strategiją pardavimus galima padidinti net kelis kartus. Svarbiausia suprasti savo tikslinę auditoriją ir tenkinti jos poreikius.

O greta to - dar keli patarimai, kurie padės padidinti pardavimų skaičių.

Psichologinės kainodaros svarba

Lietuvoje yra apie 2,5 mln. krepšinio ekspertų, lygiai taip pat kaip yra apie 2,5 mln. marketingo specialistų. Visi teigia suprantantys, kad Black Friday ir panašių akcijų metu parduodami gaminiai kainuoja brangiau nei visada. Ir kad 30 % nuolaidos ženklas uždedamas tik tada, kai prekė prieš tai buvo pakelta 60 %. Visgi, nors visi sakome žinantys, tačiau vistiek mielai naudojamės akcijomis. Taigi, stebuklingas žodis NUOLAIDA veikia.

  • KAINŲ APVALINIMAS. 4.99 EUR visada atrodo kur kas mažiau nei 5 EUR.
  • NEMOKAMAI. Šis žodis yra kaip stebuklas! Pirk kompiuterį ir gauk NEMOKAMAI pieštuką. Bet nemokamai, tad verta!
  • AKCIJA. Lietuviai labai myli akcijas. Nesvarbu, jos padeda sutaupyti, ar ne, tačiau pats žodis, kaip kokia magiška priemonė, padeda pritraukti daugiau klientų. Galbūt Jūsų akcijinės prekės ir nepirks, tačiau susipažins su Jūsų prekiniu ženklu. Tai - didelis žingsnis į priekį.

Naujienlaiškių siuntimas

Ne tik pirkėjai, tačiau ir patys  verslininkai labai dažnai pyksta dėl apkrautos el. pašto dėžutės, kurioje tarp reklamų sunku rasti reikalingą laišką. Retas klientas užsisako naujienlaiškius, kadangi tai yra tiesioginė reklama. Norėdami pasiekti kuo platesnę auditoriją - siūlykite užsisakyti ne prekių ar paslaugų naujienlaiškius, o... patarimų. Reguliariai, kiekvieną mėnesį pildykite blog'o skiltį ir informuokite, kad norintys patys pirmi susižinoti naujienas visada gali užsiprenumeruoti straipsniuką. Tiesa, NEMOKAMAI.

Kryžminių pardavimų svarba

Nei viena elektroninė parduotuvė neturėtų egzistuoti be kryžminio pardavimo strategijos, kurios tikslas padėti parduoti daugiau. Principas paprastas: asmuo įsideda tam tikrą prekę į krepšelį, o sistema jam pasiūlo dar kelias prekes, kurios dera. Žinoma, greta atsiranda užrašas, kad šios prekės rekomenduojamos, kadangi komplektus dažniausiai formuojasi kiti klientai - dar labiau padidina pasitikėjimą suformuotu pirkinių krepšeliu.

SEO nauda

SEO - viena efektyviausių reklamų, kuria naudojasi ne tik elektroninės prekybos vietos, tačiau ir žiniasklaidos portalai, blog'ai, kiti puslapiai. Susitvarkę savo puslapio vidų jau pakilsite keliais žingsneliais į viršų. Greta to - reikalingas ir puslapio išorės sutvarkymas, atgalinių nuorodų kūrimas... SEO skirtas Jūsų vardo garsinimui. Štai sukurti ryšį su klientu teks pačiam.

Riboto laiko pasiūlymai

Psichologiškai laiko spaudimas veikia kiekvieną iš mūsų. Klientas matydamas, kad tam tikrai prekei taikoma nuolaida galioja tik valandą, dvi - jis intensyviau mąstys pirkti ar ne. Žinoma, nepamirškite ir garsių, akį traukiančių šūkių, kad AKCIJA GALIOJA TIK ŠIANDIEN, PIRK SIURBLĮ 15 VALANDĄ IR NEMOKAMAI GAUK ŠLUOSTĘ, IKI VIDURNAKČIO JŪSŲ LAUKIA VISIŠKAI NEMOKAMAS PRISTATYMAS.

Apmokykite savo darbuotojus

Jeigu esate stambus verslininkas ir turite ne vieną pardavimų vadybininką - tokiu atveju labai svarbu juos visus tinkamai apmokyti. Ne tik suteikti bazinę informaciją, tačiau tuo pačiu nuolatos atšviežinti žinias. Pardavimai yra ta sfera, kuri nuolatos kinta. Dažniausiai kinta kartu su marketingu, tad tai du paraleliai einantys keliai, kurie nuolatos pinasi. Norėdami padėti savo darbuotojams greitai perprasti naują informaciją - naudokitės tokias mokymosi platformas kaip moodle.lt.

Parduotuvės pritaikytos mobiliems įrenginiams

Statistika ir įvairūs tyrimai rodo, kad daugelis ne tik naršo naudodamiesi telefonu arba planšetiniu kompiuteriu, tačiau taip pat jai ir perka. Taigi, turint elektroninę prekybos vietą būtinas responsive dizainas, kuris padeda pirkimą padaryti patogiu ir paprastu. Jeigu per telefoną vaizdas bus iškreiptas - klientas ne tik nepirks, tačiau gali būti, jog negrįš prisijungęs per kompiuterį.

Pažinkite savo pirkėjus

Paprasčiausias būdas geriau pažinti savo klientus - vykdyti apklausas. Patogu po pirkimo atsiųsti klausimyną, kad klientas įvertintų ne tik prekę, tačiau ir aptarnavimo kokybę. Suteikite galimybę klientams skambinti ir išsakyti savo nuomonę. Galbūt jų pasiūlymai bus vertigii ir pakreips Jūsų veiklą tam tikra kryptimi. Juk klientas geriausiai žino ko jam reikia, o verslininko tikslas tai duoti.

Padėkokite klientams

Padėkokite ne tik kad pirko, tačiau ir kad užsuko. Padėkokite net ir tokiu atveju, jeigu jie paliko blogą atsiliepimą. Tai itin aktualu valdant socialinius tinklus. Lietuvoje pats populiariausias yra Facebook ir dažnas linkęs reitinguoti paslaugas žvaigždučių skaičiumi. Net ir 1 žvaigždutė bei kritika turi būti vertinama, nes padeda siekti daugiau ir tobulėti.

Dovanokite dovanas

Galiausiai, niekas taip gerai nesujungia žmonių, kaip mažos smulkmenos. Kartu su preke padovanokite savo klientui net ir mažiausią smulkmena, kuri parodo, jog esate dėkingas už buvimą kartu. Juk dovana yra NEMOKAMA

Mažos smulkmenos kuria visumą ir suderinus detales, kurios kuria pardavimų strategiją - pavyks padidinti savo pardavimus.