Patrauklaus internetinio puslapio kūrimas: patarimai įvaizdžio formavimui

Kas yra prekinis ženklas? Atsakymų gali būti labai daug. Visgi, siaurąja prasme, tai yra įmonės pavadinimas, logotipas ir interneto svetainė be kurios šiais laikais verslo puoselėjimas taps ne tik sudėtingesnis, tačiau dažnai ir brangesnis.

Procesas, kuris reikalauja laiko

Žinoma, kiekvienas komponentas svarbus ir kiekvienam reikia skirti dėmesio, kiekvieno kūrimui reikalingas specialistas. Tačiau dažniausiai internetinis puslapis yra sureikšminamas labiausiai, kadangi jis skirtas tiek informacijos pateikimui, tiek pardavimams didinti.

Internetinio puslapio kūrimo darbai, žinoma, turi būti paliekami specialistui. Ne tik programuotojui, tačiau ir marketingo asui, kuris žino kokiomis spalvomis galima pasiekti tikslinius klientus, kokios vaizdinės priemonės labiausiai tinkamos Jūsų puslapyje, galiausiai, kokių įskiepių reikia, kad naudos būtų kuo daugiau. Viskas prasideda nuo prekinio ženklo kūrimo strategijos, o ji apima skirtingus komponentus: nuo tikslinės auditorijos apsibrėžimo iki socialinių tinklų įvaldymo, kuriuos taip pat geriausia palikti tiems, kurie juos išmano geriausiai.

Internetinio puslapio kūrimas yra procesas ir labai dažnai - be pabaigos. Žinoma, apčiuopti rezultatą galima, tačiau svarbu reaguoti į pokyčius rinkoje ir tuo pačiu savo klientų lūkesčius, galiausiai, pasiūlyti jiems tai ką jie ir nori matyti. O tam reikalingas svarbiausių puslapio komponentų aptarimas, kuriuos ir pateiksime čia.

Tinkamo kolorito pasirinkimas

Retas verslininkas pagalvoja apie tai, kad tinkamas koloritas gali padėti Jūsų internetinei svetainei tapti kur kas patrauklesne. Žinoma, jis dažniausiai derinamas prie logotipo. Ir atvirkščiai. Tačiau kuris turi būti kuriamas pirmiausiai? Natūralu, kad vienu metu, kadangi kaip jau minėjome – procesas nėra baigtinis ir dažniausiai reikalauja smulkmenų vertinimo, kismo, laiko.

Rinktis internetinio puslapio spalvas pagal tai, kurios Jums gražiausios – blogai. Ir tikrai ne visada geras pasirinkimas yra rinktis tokius atspalvius, kurie yra labai ryškūs, traukiantis akis. Šiais laikais verslininkai stengiasi kuo labiau išsiskirti iš minios, tačiau pamiršta, kad minimalizmas ir paprastumas taip pat gali būti unikalus bei išskirtinis. Rinkitės tokias spalvas, kurios gebėtų tinkamai reprezentuoti Jūsų veiklą, galiausiai, tokias, kurios Jus gebėtų išskirti ir iš konkurentų.

Nepamirškite, kad didelis spalvų kiekis ne visada, tiksliau dažnai nėra geras pasirinkimas. Tiek puslapyje, tiek logo geriausia naudoti dvi spalvas su keliais jų atspalviais. Juk geriausias pasirinkimas yra tas, kurį lengva pakartoti. Taip pat reikia plačiau domėtis ir spalvų psichologija, kadangi ji gali labai daug pasakyti apie Jūsų prekinį vaizdą, galiausiai, padėti žmonėms susidaryti nuomonę apie paslaugas, kurias siūlote.

Logotipo kūrimo subtilybės

Renkantis spalvas internetiniam puslapiui taip pat reikia daugiau dėmesio skirti logotipui, kuris dažnai yra toks mažas, toks paprastas simbolis, tačiau kur kas svarbesnis nei kada nors buvo galima pagalvoti. Štai todėl siūlome ieškoti gero specialisto, galbūt net visos komandos, kuri ne tik piešia, tačiau ir geba paaiškinti pirkėjo psichologiją bei kaip ją veikia Jūsų įmonės simbolis.

Logotipas dažniausiai kuriamas visam laikui, ilgiems metams, tad visiškai natūralu, kad norisi rasti optimalų variantą, kuris labiausiai tinka. Tam reikia laiko. Ne veltui dažnai tenka peržiūrėti šimtus eskizų, kol galiausiai randamas akims bei širdžiai mielas variantas. Svarbiausia – neskubėti. Visada naudinga atlikti tyrimus, kurių metu klientai turi išsakyti nuomonę apie vieną bei kitą simbolį ir apibūdinti mintis, kurios kyla į jį žiūrint. Esame tikri, kad tokiu atveju galiausiai bus sukurtas logo, kuris geriausiai reprezentuos Jūsų įmonės veiklą.

Logotipas yra įmonės veidas, tad žiūrėkite, kad tas veidas nebūtų per daug drąsus, tačiau tuo pačiu nebūtų ir per daug kuklus, nebūtų labai ekstravagantiškas, tačiau ir nepasimestų konkurentų simbolių gausoje.

Kokybiškų nuotraukų naudojimas

Internetiniuose puslapiuose, ne tik parduotuvėse, taip pat reikalingos geros kokybės nuotraukos, kurios geba tinkamai perteikti Jūsų verslo veidą. Taip, jos kainuoja. Galima samdyti fotografą arba galima pirkti. Bet kuriuo atveju – kokybės reikia ir svarbiausia, kad ji tinkamai persiteiktų Jūsų puslapyje.

Nepamirškite dedamas nuotraukas pavadinanti atitinkamai pagal matomą vaizdą. Tai naudinga SEO.

Šrifto svarba internetiniuose puslapiuose

Konkretus šriftas internetiniame puslapyje gali atrodyti tik kaip smulkmena. Tačiau pradėjus skaityti pamatysite, kad didelės arba per daug mažos raidės, labai įmantrūs išraitymai bei kitos smulkmenos gali apsunkinti skaitymą. O juk to tikrai nesiekia nei vienas verslininkas, kurio tikslas yra padėti klientui kuo paprasčiau gauti jam reikalingą informaciją internetiniame puslapyje. Taigi, šiuo atveju geriau yra paprasčiau ir konkrečiau.

Kad ir kaip atrodo Jūsų internetinis puslapis šiandien – niekada nėra vėlu suteikti jam daugiau gyvybės, pakoreguoti tam tikras smulkmenas, galiausiai, klausti savo klientų – ar jiems patogu naršyti. Juk galiausiai visa tai veda link geresnio rezultato, o jis, dažniausiai, ir kur kas didesnių pardavimų.